Будь у курсі: які зимові шини вибрати для теплої зими


Опубликованно 03.03.2018 09:07

Будь у курсі: які зимові шини вибрати для теплої зими

Щоб не помилитися у виборі зимових шин для центральноєвропейських теплих зим під наші іноді дуже суворі умови експлуатації, для наступаючого сезону льоду і снігу були протестували зимові покришки в розмірі 205/55 R16, пише Автоцентр.

У список учасників потрапила продукція як знаних, так і маловідомих брендів. Серед них виявилася одна новинка від фінського виробника – Nokian WR D4, ще сім шин відомих марок і одна конкурсантка з Китаю – Zeetex Ice-Plus S100.

Дебютантка цього сезону - зимова шина Nokian WR D4 - не тільки показала високі результати в різних тестах, але та виявилася дуже збалансованою, тобто без будь-яких слабких сторін на різних покриттях і в різних тестах. За це в рейтингу безпеки така марка зимової гуми отримала п\'ять зірок, а по співвідношенню ціна/якість – чотири. Як кажуть, хороші речі не можуть бути дешевими.

Зимова шина Nokian WR D4 володіє приємною чіпкістю на льоду, забезпечуючи короткий гальмівний шлях, хорошу динаміку розгону і розумне послух при маневрах. Поза конкуренцією вона і на снігу. На мокрому асфальті ця модель забезпечує найкоротший гальмівний шлях, хороші реакції на повороти керма при різких маневрах, а зноси і замети при цьому мінімальні, при різких маневрах на сухому асфальті – швидкі реакції на повороти керма, мінімальні крени і зноси.

За лідером йде група з чотирьох моделей зимових шин, які отримали вердикт “рекомендовані“. Це покришки вельми шанованих брендів, які вийшли на ринок протягом кількох минулих років – Goodyear Ultra Grip 9, Michelin Alpin A5, Continental ContiWinterContact TS850 і Dunlop SP Winter Sport 4D. Всі вони виявилися трохи слабкіше новинки нинішнього року Nokian WR D4 з її самими сучасними технологіями. Проте і ці шини варті уваги, оскільки так само ефективно справляються із зимовими дорогами.

А ось зимова гума з Китаю спочатку здалася цілком гідною своїх конкурентів. Більше того, на першому етапі тестування на льодових та снігових трасах фінської Заполяр\'я модель Zeetex Ice-Plus S100 демонструвала результати на рівні лідерів. Але це була одна сторона медалі, а другу журналісти дізналися, коли приступили до тестів на асфальті. Тут китайську учасницю немов підмінили. З компанії лідерів вона перейшла до аутсайдерів. Більш того, в деяких тестах її результати були провальними, особливо на мокрому асфальті. Так, коли гальмівний шлях на мокрому у всіх шин коливався в межах 30-32 метрів, у Zeetex Ice-Plus S100 він склав 37,56 м.

Дуже погані зчіпні властивості на асфальті, коли багато хто після льоду і снігу люблять попустувати, стали приводом для експертів оштрафувати цю модель на один бал підсумкової оцінки. В результаті китайська покришка опинилася на останньому місці.



Категория: Автомобили