Новий кросовер Subaru Outback відсвяткував українську прем\'єру


Опубликованно 14.03.2018 08:28

Новий кросовер Subaru Outback відсвяткував українську прем\'єру

Зовсім нещодавно в Україні відбулася презентація нового кросовера Subaru Outback 2018. Що ж змінилося в автомобілі і які інновації в ньому з\'явилися?

Зовнішність новинки отримала переважно функціональні зміни. Так, дзеркала заднього виду зодягли в більш досконалу з точки зору аеродинаміки форму, з боків від оновленої решітки радіатора з\'явилися світлодіодні фари з системою, яка управляє кутом повороту фар в залежності від положення рульового колеса. Для кузова кросовера пропонується десять різних кольорів типу металік і перламутр. Автомобіль також отримав нові 18-дюймові колісні диски, взуті в шини розмірністю 225/60.

У салоні автомобіля найбільше змін відбулося на передній панелі. Наприклад, центральна консоль обзавелася 8-дюймовим сенсорним монітором інформаційно-розважальної системи. Мультимедійна система забезпечена навігацією TomTom, на дисплей високого дозволу можна виводити мобільні додатки смартфона і користуватися голосовими помічниками завдяки підтримці протоколів Apple CarPlay і Android Auto.

При русі заднім ходом на цей же дисплей виводиться картинка, отримана з бічної і задньої камер, а при включеному режимі P або D - з передньої і бічної. Другий кольоровий монітор в машині розташувався на щитку приладів. Він відображає важливу інформацію для водія і навіть показує час використання автомобіля з непрацюючим двигуном при активованою системою START/STOP. Аудіосистема Harman/Kardon забезпечує якісний об\'ємний звук і складається з 12 динаміків. Застосування технології GreenEdge гарантує насичене і натуральне звучання музики різних стилів.

Оновилося і рульове колесо. Його форма стала більш спортивною, кнопки на кермі тепер більш функціональні. Опціонально в даху може встановлюватися люк з електроприводом, який має кілька фіксованих положень і навіть захист від затискання - наприклад, гілок дерев або рук. Для обробки салону на вибір пропонується кілька варіантів, чорного і червоного тонів. Пасажири другого ряду, для своєї зручності, можуть регулювати кут нахилу спинки сидінь. Об\'єм багажного відсіку у похідному положенні дорівнює 512 літрів, а якщо скласти спинку заднього дивана, то місткість збільшиться до 1808 літрів. Тимчасове запасне колесо заховано під підлогою багажника.

Японський кросовер оснащується 2,5-літровим бензиновим силовим агрегатом потужністю 175 л. с. Двигун з двухвальными головками блоку циліндрів і з 16 клапанами розвиває 235 Нм крутного моменту. Завдяки зменшеному ваги мотора і інших нововведень, в змішаному режимі автомобіль витрачає всього 7,3 літра палива на 100 км пробігу. Горизонтально-опозитний двигун з кутом розвалу 180 градусів з\'єднаний з безступінчатим ланцюговим варіатором Lineartronic.

Алгоритм імітації перемикання передач в варіаторі надає автомобілю спортивний характер. Використання ланцюга замість ременя дозволило поліпшити динаміку, характеристики паливної економічності, а також скоротити час реакції на натиснення акселератора. Фірмовий симетричний повний привід c активним розподілом крутного моменту серйозно підвищує керованість і прохідність автомобіля. Тягу між осями розподіляє багатодискова муфта. За замовчуванням на передні колеса йде 60% моменту, а на задню вісь - 40%, але в залежності від дорожніх умов, ця пропорція може змінюватися.

Для підвищення прохідності на важких дорогих використовується система X-Mode, яка змінює настройки роботи мотора, варіатора, системи повного приводу і динамічної стабілізації. У неї також входить функція допомоги при спуску з гори. Ще одна система - SI-Drive яка вміє налаштовувати характер поведінки автомобіля під стиль водіння. Виробником запропоновано два передвстановлених режиму - Intelligent і Sport, назви яких (інтелектуальний і спортивний), до речі, багато в чому відображає суть оновленої моделі.

У всіх комплектаціях нового кросовера встановлено пакет обладнання Advanced package, який складається з систем автоматичного управління дальнім світлом, визначення об\'єктів в мертвих зонах і камер фронтального і бічного огляду.

Але головною родзинкою нового Subaru Outback сміливо можна назвати систему EyeSight. Стереокамера, розташована під лобовим склом біля дзеркала заднього виду, формує об\'ємне кольорове зображення дорожню ситуацію попереду автомобіля. Пара камер може розпізнавати різні автомобілі, мотоцикли, велосипеди, і навіть окремих пішоходів. У разі небезпеки електронний асистент подає попереджувальні сигнали і навіть може задіяти гальма. Важливий елемент системи - адаптивний круїз-контроль, який працює в діапазоні від 0 до 200 км/год і вміє самостійно тримати встановлену дистанцію до попереду автомобіля, що йде, враховуючи його швидкість і, в разі необхідності, задіяти гальма.

Крім того, EyeSight здатний стежити за дотриманням рядності, та інформувати водія, якщо машина виїхала зі своєї смуги руху. У міських пробках електроніка нагадує автомобілісту про те, що попереду стоїть машина почала рух. На стоянці система моніторить включений режим трансмісії і навіть може обмежити тягу мотора, якщо перед авто є перешкода у вигляді стінки.

Кросовер оснащений сім\'ю подушками безпеки - фронтальними, бічними, шторками і подушкою безпеки для колін водія. За методикою європейського центру EuroNCAP, новий Subaru Outback заробив максимальну оцінку в 5 зірок.



Категория: Автомобили