Я не вірю в те, що Майдан може принести покращення


Опубликованно 26.03.2018 16:14

Я не вірю в те, що Майдан може принести покращення

Гордон: В ефірі програма "Гордон". В гостях – народний артист України, актор, співак, телеведучий Андрій Данилко.

Добрий вечір. Коли тебе побачив Алан Чумак і сказав: "Цей хлопчик буде суперзіркою. Він – видатний хлопець. Його треба берегти, його треба нести, тому що це буде гордість України". Він виявився абсолютно прав – розгледів тебе одним з перших.

Данилко: Я пам\'ятаю – на якомусь банкеті після чергового концерту він підійшов і говорив якісь приємні речі. А я не можу слухати – соромлюся.

Дивитися відео

- У тебе було непросте дитинство.

- У ті роки всі жили плюс-мінус однаково. І так як ми не бачили нічого кращого, нам здавалося, що це абсолютно нормальні умови. У нас була одна кімната. У кімнаті був льох. Туалет був загальний – у дворі. Кухні не було. Нас жило п\'ять осіб. І тому я намагався не перебувати вдома весь час. Була художня школа, загальноосвітня, театр "Гротеск", і я не пам\'ятаю, щоб я просто сидів удома. У мене було таке щастя, коли нікого не було.

- А дитинство було щасливе?

- Дуже. Я жив навпроти єпархії єпископа. Збирав і здавав пляшки. На ці гроші купував марки. Цілий рік чекав, щоб настала ніч з 6 на 7 січня, щоб колядувати. Я ходив по квартирах з компанією, такса була 20 копійок, а у єпископа це завжди був залізний рубль. Він ще давав цукерки, і це було дуже круто. Я за вечір заробляв 60 рублів. Я такий був хитренький.

Дивитися відео

- Який найяскравіший спогад дитинства збереглося?

- Найщасливіший – це піонерський табір. Ось я думав, що я хотів би повернути, – так це ту атмосферу. Я був у таборі всі три зміни, хоча путівку купували тільки на одну. А потім мене там залишали, тому що я брав участь у всіх заходах. І мені так було круто і комфортно. Для мене найщасливіший час – це тоді.

- Це правда, що в дитинстві ти хотів стати священиком?

- Так. Я думаю, це пов\'язано з тим, що мені подобалася атмосфера, як вони там жили. Сам будинок, територія і – найголовніше – що там був паркан. Всі хочуть туди заглянути – а не можуть. Вони до мене завжди добре ставилися, пускали до себе, і я ходив, уявляв, що це все моє. Я в перший раз у нього побачив зелене мило. Я трохи його не з\'їв – воно пахло яблуком.

- Будучи зовсім юним, ти став брати інтерв\'ю у зірок естради і збирати автографи. Чому ти це став робити?

- Напевно, хотілося наблизитися до відомим, популярним людям. І перше інтерв\'ю у мене було з Наталією Гулькиной. Я не розумію, чому вони мені їх давали. Я викликав жалість або... Я брав інтерв\'ю челобанов, у Варум, у Разіна.

- Де ти публікував ці інтерв\'ю?

- Була така газета "Комсомолець Полтавщини". За це я отримував гроші. Але це було не заради грошей. Але плюс якщо мені платили, то я був щасливий. Я навіть їздив до Москви. Ми купували квитки і їздили, не думаючи про те, де жити. Я був на першому концерті "Ласкавого травня" в Москві. І був на їхньому останньому концерті.

- Ти досі Юру Шатунова любиш?

- Це період піонерського табору. Я навіть пам\'ятаю, коли я його почув. Було дві години дня, маленький магнітофон, звучить пісня "Ну що ж ти моїм квітам зовсім не рада" (я до сих пір люблю цю пісню) і всі діти сидять і слухають. Я питаю: "Хто це співає?". Всі кажуть: "Якийсь хлопчик з інтернату". Це було літо 1988-го року. Ніхто не знав навіть Шатунова в обличчя. А ця касета до цих пір у мене збереглася. Тоді ще в помині не було Андрія Разіна біля групи.

- Зараз ти співаєш "Білі троянди"?

- Це коли на замовних концертах я роблю "возвращалку" в той час.

- Але Шатунів ж нікому не дає співати свої пісні?

- Так. Але ми співаємо. Разін ж сказав: "Всім винесу, і мозок. Може співати тільки Сердючка, Шатунів і я".

- Життя зірок маніла тебе? Тобі хотілося чогось несвідомо?

- Напевно. Я не думав, що ми будемо співати, ми все-таки займалися в театрі. Скільки після нас розмовники намагалися співати – нічого не вийшло. Завжди це було як частина концерту, воно не пішло. І, звичайно, я відчував якусь заздрість до того, що Сердючка стала зіркою корпоративів. І навіть Михайло Жванецький сказав в інтерв\'ю в Нью-Йорку: "Мене запрошують якісь дуже забезпечені хлопці і кажуть, що не треба нічого розповідати, посидьте з нами, відпочиньте, а якщо що, запросимо Сердючку – вона і попоет, і пожартує". Ми знайшли свій абсолютно жанр, який став дуже успішним на таких заходах. Фінансово це було дуже добре, і я навіть дивувався таким грошам, які нам платили.

- Однією фразою: Вєрка Сердючка – вона хто?

- Вєрка Сердючка – це зірка. Якщо мене запитували, коли я поміняю шапку із зіркою, я говорив, що зірка – це кінцева форма. Я довго до неї йшов. Кінцева форма, і це її голова – це не шапка. Після Євробачення в мене повністю помінялися мізки з приводу моєї роботи, якості роботи. Є життя до Євробачення і є після. Минуло десять років, а ми до цих пір залишилися одними з найпопулярніших персонажів у вигляді Євробачення. Люди переодягалися в нас і ходили по вулицях в зірках.

- А Вєрка щаслива?

- Вона – оптиміст. Я вважаю, що Вєрка Сердючка та її мама – це Вінні Пух і П\'ятачок. Вони весь час у пошуку щастя, але при цьому веселяться. Вони обидві самотні, і, в принципі, люди це всі відчувають. Тому її так люблять.

- Ураганні репліки, якими Вєрка постійно сипле, – ти їх сам придумуєш або це підслухане?

- Буває по-різному. Бувають і підслухані. Самі смішні речі виходять в імпровізації. Буває щось ляпнем, і кажу: "Інка, запиши, не забудь".

- Ти років 15 тому говорив, що любиш ходити по Києву, натягнувши кепку і одягнувши окуляри. Ходити по кафешкам, тертися серед людей у транспорті і слухати, про що вони говорять. Ти до цих пір це робиш?

- Це було дуже давно. Я ж не божевільний. Цього вже давно немає, і мені здається, що якщо я зніму кепку, то мене ніхто не дізнається. Коли я їхав на відпочинок, я її зняв, і мене дійсно ніхто не дізнавався.

- Чому ти носиш картуз?

- Це якась форма захисту, може бути. А з іншого боку, якийсь екранний образ виробився у самого Данилка. Я ж не знав, хто я такий взагалі. Настільки Сердючка за ці 25 років приросла до мене, що я почав непокоїтися. Я собі почав бачити її риси. Ось це запрошення на "Х-фактор", на який я не хотів йти, – мене змусили, переконали, що я повинен там сісти, – перший сезон я взагалі дуже ганьбився. Мені здається, я якийсь був переляканий, але поступово "Х-фактор" мені якось допомагає повернутися до себе.

- Гурченко сказала мені, що вона зрозуміла, що ти свій хлопець, коли ти ліг з нею. Що це було?

- Це було СВ-шоу, і вона не збиралася брати участь у ньому. СВ-шоу тоді виходило тільки в Україні, і вона приїхала на ТСН. Але, видно, її обдурили, і вона зібралася їхати. Тоді редактор підійшов до неї і попросив хоча б познайомитися з провідними. А ведучі – я (Сердючка) і Гелю. Вона зайшла, на мене дивиться і каже: "Гаразд, я буду зніматися". Я дуже бентежився, і в кінці програми вона каже: "Давай вже лягай зі мною, синку". Я ліг, і вона мені на вухо каже: "Знаєш, хороший буде фінал – це будуть обговорювати". Хоча я дуже бентежився, вона була на моєму боці і підіграла, щоб у мене вийшло.

- Коли я бачу тебе на корпоративах, мені тебе шкода – я уявляю, як жарко в костюмі Вєрки Сердючки, як ця зірка тисне на голову. Це фізично важко?

- Це дуже важко. Я завжди говорив, що Сердючка дуже витратний персонаж не тільки емоційно. Ми мокрі, викручуємо ці костюми. У 2013-му році, коли почалися ці події, я повністю скасував всі заплановані концерти – і в Росії, і в Україні. Скрізь. По-перше, це було завжди важко. Коли я бачив 19.00 – початок концерту, я перетворювався у скаженого, агресивної людини. Я розумів, що це вже втому і треба робити паузу. А завжди думаєш про колектив, про те, що багато людей, їх треба забезпечувати, треба, щоб всі заробляли. А хлопці, коли багато концертів, кажуть: "Ми не бачимо свої сім\'ї, ми не бачимо, як ростуть наші діти". А потім: "Давайте вже поїдемо". Тому я для себе обрав таку позицію, що ми працюємо тільки власні концерти. У мене був такий період, коли я працював самостійно. І в цьому теж є своя принадність.

- У Вєрки Сердючки досі є двійники?

- Мільйон. Раніше були пародисти, яких я терпіти не можу. А Сердючка – це весілля, корпоративи, свята в містах. Їх дуже багато.

- Інна Білоконь, яка грає твою маму, тобі ще не набридла?

- А чого? Якщо б хтось 25 років тому сказав мені, що ми будемо так дружити і перетворимося на "родичів", я б не повірив. Ми були в різних групах в торговельному училищі, і вона мені не подобалася – турецький светр, мелірування. А вона каже, що, коли мене побачила, подумала: лихе, страшне, куртка на три розміри більше, і ще комір був пришитий білими нитками. І ось така нелюбов перетворилася в те, що вона стала найближчою людиною на сьогоднішній момент для мене.

- Інна зізналася, що ви з нею навіть побилися і кілька діб не розмовляли. А побилися з-за чого?

- Я – керівник колективу. Тоді ще були номери (вона ще не була мамою), і вона зробила якусь помилку. А я не люблю, коли зі мною сперечаються. І коли в неї полетів гранований стакан, розбився на дрібні осколки, вони настільки всі злякалися, що вилетіли з гримерки. Вкрай рідко я дозволяю собі такі речі, але коли вже реально дістають, я, звичайно...

- Півроку тому ти заявив, що проект "Вєрка Сердючка" завершений. Він завершений чи ні?

- Я не так сказав, я сказав, що Вєрка Сердючка їде в прощальний тур по світу, де ми скажемо всім спасибі за те, що хоч це було й нелегко, але завдяки цій любові людей я забезпечена людина. Я маю велику особисту свободу, можу комусь допомагати.

- Ти написав ряд приголомшливих хітів. Найкращі пісні пишуться довго?

- По-різному.

- Пісні, написані за 5 хвилин, були?

- Практично всі. Головне, щоб був настрій. Для того, щоб це сприймалося людьми, треба писати про себе. Тоді це буде стосуватися всіх. Я не міг придумати слова на пісню "Все буде добре". Але коли вона з\'явилася – у мене змінилося життя. Вона залишається головною у Сердючки, як гімн. Тут є твердження, що все буде добре. Мені розповідають, що багатьох людей ця пісня врятувала. Я до цієї пісні перебував у постійній депресії. Хтось сказав, що людина, яка жартує на сцені, йому важко. Я не міг цього зрозуміти. Я перестав жартувати на сцені - і мені стало краще. В Америці до мене підходить сім\'я і цілує мені руку, і чоловік каже: "Ви врятували мені життя". Виявляється, він далекобійник, їхав по серпантину і заснув. Радіо не працювало, але в той момент, коли він вже повинен був злетіти, заграло радіо з приспівом: "Все буде добре". І він просто вивернув кермо.

- Яка найулюбленіша пісня з того, що ти написав?

- У мене такого немає. Найуспішніша пісня, яка мені принесла дуже багато грошей, – "Дольче Габбана". Я стільки грошей не отримував ніколи. Під неї навіть самі Дольче і Габбана танцювали. Ми працювали в Портофіно, і вони були в гостях там. Вони спеціально чекали допізна, тому що ми пізно виступали, знімали все і викладали у себе в instagram.

- І скажи, що це не поезія?

- Яка поезія? Це вдалі тексти. Поезія – це щось інше, напевно, Ахматова.

- Ти здатний ще написати щось, що буде краще, ніж було?

- Я в паузі. Я зараз нічого не показую. Я весь час пишу, і мені здається, що є дуже вдалі речі. Вони – дорослішими. Є хуліганські пісні, які я пишу з Романовської. Бувають пісні з матюками, але вони дуже "смачні", матюки.

- Яка твоя найбільш вдала кінороль?

- Які кіноролі? Зараз почалися повтори новорічних мюзиклів. Я не можу дивитися. Такого ж ніколи не було, щоб персонаж грав іншого персонажа: Сердючка грає, наприклад, принцесу, відьму. Тобто не Данилко грає. Хоча Сердючка реально була створена для цих новорічних мюзиклів.

- А ти хочеш Андрій Данилко зіграти якусь серйозну роль?

- Все залежить від режисера. Мені потрібно зіграти тоді роль...щоб мене ніхто не впізнав. Я б із задоволенням зіграв роль німця-фашиста. Є якийсь зв\'язок. Мене на Полтавському кладовищі завжди тягнуло до захороненным німцям. Це було неправильно, але чомусь мене це цікавило. І я пам\'ятаю запах війни. Я дивлюся якісь документальні фільми, і мені здається, що я Гітлера знав.

- Ти цікавишся політикою?

- Так.

- Останній Майдан став для України благом чи ні?

- Ні. Мені і перший не подобався, чесно скажу. Я ж живу там поруч. Я не вірю в те, що це може принести покращення. Це завжди для мене театр. Я бачу, що є режисер, є сценарій, є артисти, є масовка. І є люди, які абсолютно щиро брали участь у Майдані – і в першому, і в другому. Але у мене не було довіри ні до першого, ні до другого.

- Що, на твій погляд, сталося з Кримом і Донбасом?

- Крим анексували, і мені ніколи не було зрозуміло, чому за неї не боролися. Думаю, що Крим віддали. Я не можу зрозуміти, як можна було взяти і віддати. Артистам коментувати такі речі, напевно, не варто. Треба в цьому розбиратися. Але я нікому не вірю – ні цій стороні, ні тієї. Весь час прикривання якимись гаслами: "Ми всі так любимо Україну". А при цьому ти розумієш, що вона розвалюється.

- Як ти ставишся до декомунізації, до зміни назв вулиць, знесення пам\'ятників і так далі?

- Я страшенно до цього ставлюся. Коли кажуть, що якийсь магазин знаходиться на Артема, то ніхто це не сприймає як прізвище – це місцезнаходження. Я в Полтаві жив на вулиці Рози Люксембург. Її називали "Трояндочка". Це не був взагалі людина, це така назва – "Розалюксембург". Зараз називається вулиця Раїси Кириченко. Це моя землячка, я її знав і любив. Але мені незвично. Я ще розумію, коли повертають назви, які були, історичні. І мені здається, що якщо вже називати вулицю, то не треба називати спірними прізвищами, до яких через 20 років зміниться ставлення. "Піду по Абрикосової, зверну на Виноградну" – вже не буде викликати ніяких суперечок. Мені подобається "Хрещатик", "Прорізна"– якась смислове навантаження.

- Що ти, як громадянин, думаєш про те, що відбувається сьогодні в Україні?

- Я мислю колективом. Я – керівник колективу з 26 осіб. Ці люди залежні від мене так само, як і я від них. Я хочу їм створити максимально зручні умови. Я, в принципі, міг би і не виступати, але я працюю, щоб люди заробляли гроші. Я завжди вибиваю для хлопців гроші – вони ніколи не виступають безкоштовно. І мені б хотілося, щоб президент нашої країни так само дбав про людей. Навіть в збиток собі. Я не знаю, хто повинен бути наступним президентом – я не бачу нікого.

- Сьогодні з Пугачовою і Кіркоровим ти спілкуєшся?

- Ми ж там не буваємо. По телефону... якісь натягнуті стосунки у мене зараз з Філіпом. У нього був творчий вечір на "Новій хвилі", в Сочі, і він мене запросив. Але я не захотів брати участь. По-перше, у мене не було сил, а по-друге, ми не виступаємо публічно, на екрані. А багато хто цього не розуміють.

- Як тобі здається, Пугачова те, що зараз відбувається між Росією і Україною, розуміє?

- Звичайно. Чоловік, який першим додзвонився після Євробачення, – це була вона. І вона мені каже: "Це така заказуха". Там виходили такі програми, які мене просто знищували, розмазували на порожньому місці. Лариса Долина в інтерв\'ю теж сказала, що я не співав "Раша, гудбай", але треба було мене знищити. Я прилетів до Москви, і ті дівчатка, які мене чудово знають, яким я давав автографи, кажуть мені: "зніміть Шапку". Довго дивляться паспорт, потім говорять: "Станьте в кінець черги". Настільки накрутили людей... я реально не міг зрозуміти, що відбувається. Це ситуація, коли тобі кажуть, що ти співав, і ти реально відчуваєш себе винуватим. Пугачова сама ходила по якимось редакторам, і коли було відкриття "Радіо Алла", вона запросила мене, знаючи ситуацію. Коли вона оголосила нас – ми вийшли і так круто виступили. Я ніколи не забуду, як Пугачова мене підтримала. І те ж саме Кобзон – він завжди цікавився, як у мене справи, розуміючи, скільком людям в радянський час поламали долі. Зараз, слава богу, інший час, ти не залежний від телебачення. Я зроблю завтра новий шедевр, запущу в інтернет і всі побачать. Але коли Перший канал Росії випускає фільми, в яких з жалем розповідає про занапащені долі... але Ернст ж робить теж саме. Доросла людина – і воює з Вєркою Сердючкою.

- Як ти ставишся до колег, які працюють в Росії?

- Я можу говорити тільки про себе і когось засуджувати чи влаштовувати цькування... це вибір людини. Я проти таких витівок, які влаштовують проти виступів: не подобається вам Ані Лорак – не ходіть, не купуйте квиток. Йде мама Кароліни на концерт – у неї виривають квіти, топчуть їх. І я розумію, що цю картинку потім покажуть в Москві, що це відбувається в Україні. І у мене таке враження, що вони працюють на цих людей. Чому поліція не реагує на подібні штуки?

- З Ані Лорак ти раніше дружиш?

- Звичайно. Це дуже непроста ситуація. Люди там теж переживають за те, що відбувається.

- Ти в Росії показываешься?

- Афішні концерти я взагалі не даю, але бувають корпоративи у людей, з якими вже склалися тривалі стосунки.

- Ти слідкуєш за колегами по цеху – росіянами? Ти дивишся, чим вони займаються?

- Так. Реально мені це смішно. В мюзиклах іноді був такий текст, що я не міг його вимовляти. У якийсь момент я так від цього втомився, що сказав, що я більше в цьому брати участь не буду.

- Нещодавно помер Михайло Задорнов. Тобі стало його шкода?

- Звичайно. Я був з ним знайомий. Ми були в турі. Він ставився до мене дуже добре, але був непростою людиною. У нього була трошки заздрість до успіху, до оплесків. Мені це було незрозуміло – як дитина. Але при цьому всі завжди з повагою. За столом були гумористи, яких він словесно нищив, але я був на особливому положенні. Він був яскравий, розумна людина.

- Як ти ставишся до заборони на в\'їзд в Україну цілого ряду російських артистів?

- Погано ставлюся. Звичайно, якщо якісь образливі речі... я не розумію, яка шкала.

- Коли не пускають тих, хто підписував листи в підтримку анексії Криму, – що ти про це думаєш?

- Звичайно, це жахливо, і люди, які керують театрами, самі це розуміють, але вони залежні люди. Будь-яка людина може ляпнути якусь дурницю, а потім може і жаліти.

-Російські серіали і фільми, на твій погляд, треба забороняти?

- Навіщо? Якщо ти можеш зайти, запитати пароль Wi-Fi і подивитися "Ліквідацію" без ваших заборон. Це така дурість – що це вирішить? Піднімайте виробництво, робіть фільми – я тільки за це, але забороняти...

- Тобі ніколи не хотілося виїхати з України світ за очі? За роки незалежності 10-11 мільйонів людей просто взяли і поїхали.

- Я їх розумію – людям треба годувати сім\'ю, заробляти гроші. У мене було бажання рік-півроку пожити в Америці. Ось в Нью-Йорку мені дуже добре. Я йду в шльопанцях Нью-Йорку, і мені там добре вигадується, на мене ніхто не дивиться. Навіть якщо до мене підходять і наші, то мене це не парить. Я стільки разів був в Америці і ні разу не міг відчути Нью-Йорк. А тут була Тиждень високої моди, і нас з Інною запросили на пару показів (я – Сердючка, а Інна – мама). Ми походили на пару показів, і я не міг зрозуміти, чому американські моделі біжать з нами фотографуватися, – а це все наші. Я кажу: "Інна, ми, як мавпи, пора закінчувати з цим Тижнем моди". Ми одягли тапочки, і просто ногами походили по Нью-Йорку. Отримали масу задоволення.

- Ти перед багатьма президентами виступав?

- Так.

- Путіна бачив?

- Так.

- Ви спілкувалися?

- Так.

- І що він тобі говорив?

- Є така історія в інтернеті – хтось зняв на телефон. Я на концертах розповідав – цілий розповідь є, і там все повністю щоправда – з подачі Сердючки, з її текстами. Це був Форос, 2004-й рік. Були Кучма і Путін. Там були відомі артисти, і з нами ніхто не вітався. Провідним був Лещенко. Було дуже жарко, вони сиділи в сорочках з коротким рукавом, мокрі, і було видно, що вони думають, коли закінчиться це "веселість". Випускають нас, ми "дали", і Путін з Кучмою підійшли до мене. Подякували за виступ і попросили виступити ввечері, в атмосфері "без краваток". Нам заплатили хороші гроші, і ми вийшли ввечері. А інше ви можете подивитися в цьому оповіданні. Мені наливали шампанське, вони і самі випивали, а Путін не пив взагалі. Мене реально споїли трошки, і мені здалося, що я тут найголовніший. Путін стояв в метрах десяти, з келихом, і сміявся стримано. Мені для балансу когось не вистачало, і я Путіна поманив пальцем. Гробова тиша – тільки цвіркуни. Я вмить протверезів, і не знаю, як вирулити. А Путін мені показав жестами, пальцем – "ні, ти до мене". Я біжу до нього, і мене вразило, що він дуже маленький. І як ніби він соромився. І він каже: "Андрій, дякую за виступ. Ви не могли б, коли знімете свої обладунки, сісти з нами за стіл?". На той момент він на мене справив дуже приємне враження. Може, тому, що він Ваги, я відчув цю нашу сором\'язливість, яка притаманна цьому знаку. За це наше спілкування ситуація навколо нас відразу змінилась – ми стали улюбленцями, нам накрили на стіл, і всі артисти, які з нами не віталися, підходили до нашого столика і казали: "Які ви молодці, як це все талановито". Нам дали літак, і ми полетіли з такою помпою в Київ.

- Більше ти Путіна не бачив?

- Після цього нас запросили виступити у нього десь, а наш директор запитав, скільки це буде коштувати. Це їх дуже сильно образило, і контакти на цьому припинилися. Я взагалі не дуже люблю з ними контактувати.

- Якби ти зараз з ним зустрівся, і у вас була можливість по душам поговорити, що б ти йому сказав?

- Складне питання. Мені здається, що він може це все припинити. Володимир Володимирович, треба це все закінчувати.

- Сьогодні серед можливих кандидатів на президентську посаду називають Святослава Вакарчука та Володимира Зеленського. Ти можеш собі уявити когось із них у ролі президента України?

- Я б не хотів це уявляти, тому що я вважаю, що кожен повинен займатися своєю справою. Вовчик повинен смішити, керувати колективом, займатися телебаченням, а Слава повинен співати, писати пісні. Я ж був в такій ситуації після Євробачення, коли зібралася партія під мене, яка називалася "Проти всіх". З\'їзд повинен був бути в цирку, Сердючка йде в парламент. Зрозуміло, що це була пропозиція фінансово-дуже приваблива. Я перебував у ситуації слухача – вони біля мене прямо танцювали. І ось коли треба було реєструватися, то за кілька днів до цієї реєстрації в офіс приїжджали люди, які давали мені 50 тис. дол. тільки за те, щоб я просто з ними поговорив. Це не впливало на відповідь, хочу я, щоб вони були в списку чи ні. Це було в ресторані "Космополіт", і вони сказали Юрію Нікітіну, щоб він відійшов. Вони сказали: "Треба двох людей у цей список. Ми можемо перекинути тобі в багажник три мільйони доларів". Я кажу: "Напевно, залиште їх собі". Я приїхав на роботу, і треба було через дві години їхати на реєстрацію. Там вже зібралися журналісти, масовка і я кажу: "Інна, нас уб\'ють. Я не хочу". І я зробив абсолютно правильно. Були там і Руслана і Вакарчук, і Огневич, і Повалій – це допомогло? Так це тільки зашкодило. Ігор мені говорив, що Таю, в принципі, змусили. А що їй було робити? Це реально був такий прес, що я не знаю, як би я повівся. Не можна засуджувати людей, а потрібно зрозуміти.

- Андрій Данилко теоретично може брати участь у президентській кампанії в Україні?

- Теоретично на посаді повинен бути добрий чоловік. Для мене дуже важливо, щоб усім в колективі було комфортно. Мені важливо, щоб організатори заробляли, а не "потрапляли" на гроші.

- Ти добра людина?

- Так. Якщо брати всіх президентів, мені завжди дуже подобався Леонід Макарович Кравчук. Красивий, говорить гарно, по-своєму хитрий.

- Ти перед багатьма олігархами виступав?

- Так. І завжди були такі цікаві компанії артистів.

- Хто з олігархів найяскравіший?

- Мені сподобався Абрамович. Мені він видався таким сором\'язливим і справив на мене приємне враження. Ми багато працювали у нього на "Челсі", але потім, як кажуть, він образився на мене з-за того, що якісь організатори назвали йому нечувану суму за мій виступ.

- Ти багатим себе почуваєш?

- З чим порівнювати? Якщо з Абрамовичем, то ні. Я забезпечений.

- Що ти любиш випити?

- Горілку. Моя доза – 0,5.

- Яке кіно любиш дивитися?

- Цікаве. Некомерційне. Я дуже полюбив оперу і завжди цікавлюся, коли знаючі люди радять якісь твори. Я слухаю і обожнюю Вагнера.

- Депресії у тебе часті?

- Вже немає. Були, тому що ти не знаєш, як впоратися з популярністю, бо від тебе всі щось хочуть. Ти як загнаний вовченя.

- У тебе були проблеми із зором. Досі це?

- Я не можу сам кудись поїхати, бачу погано. Але боюся операції. Вдома я ношу окуляри. А на сцені мені так комфортно, що я нікого не бачу.

- Спортом немає бажання зайнятися?

- У мене був такий "припадок". У мене був дуже хороший тренер, я займався вісім місяців. Але коли я почав одягати Сердючку, відразу стало видно, що це мужик переодягнений. Для роботи це було погано. Спорт, звичайно, потрібен. Я люблю плавання.

- Криза середнього віку і переоцінка цінностей були в тебе?

- Коли виповнилося 40 років, я це реально відчув. Повністю переоцінка всього. У мене немає близьких друзів – артистів. Я від усіх відійшов. Мене вражає зацикленість на собі у багатьох.

- Ти знаєш, що таке самотність?

- Це ніколи для мене не було проблемою. Я собі не уявляю, що я перебуваю в квартирі з кимось ще. Для мене це відпочинок від людей.

- Тобі хочеться обзавестися сім\'єю?

- Ні. Років 20 хотілося, а зараз немає. У кожної людини своє призначення – у кого-то п\'ятеро дітей, а в когось ні одного.

- Що таке любов?

- Це необхідність один в одному. Коли збігаються особисті відносини, момент дружби і момент знаходження разом на одній території.

- Ти щаслива людина?

- Звичайно.

- А якби ти був президентом, що б ти в переддень Нового року сказав українцям?

- Все буде добре. І треба бути добрішими всім.

- Хочу, щоб у тебе завжди було свято в душі і щоб ти нас далі радував. Спасибі тобі велике.



Категория: Новости