Як сигналізацію підключити до центрального замку: покрокова інструкція, пристрій та рекомендації


Опубликованно 07.05.2018 14:48

Як сигналізацію підключити до центрального замку: покрокова інструкція, пристрій та рекомендації

Іноді простий процес заміни лампи на приладовій панелі може викликати проблеми у водія, який погано знайомий з електротехнікою, тим більше автомобільної. Ця система в автомобілі відрізняється величезною кількістю приладів і пристроїв. Коли справа доходить до стикування двох систем, то навіть досвідчені автоелектрики можуть згадати всі лайки і отримати ще сивого волосся. Особливо це стосується питань, коли потрібно інтегрувати сигналізацію в штатну електричну систему. Давайте подивимося, як сигналізацію підключити до центрального замку швидко і без стресів. Пристрій ЦЗ

Центральний замок – це досить складна система, в яку входять електричні, а також механічні компоненти. Дана система дає можливість проводити різні маніпуляції з усіма замками автомобіля одночасно. Для цього водію достатньо просто повернути ключ або натиснути на невелику кнопку на пульті ДУ. Система здатна керувати не тільки дверними замками, але і замком люка бензобака, а також кришкою багажника. Конструкція системи може бути досить складною, а процес підключення охоронної системи до центрального замку без будь-яких знань про його пристрої неможливо.

Центральний замок являє собою кілька пов\'язаних елементів. Це блок управління, датчики на дверях, кнопки, а також активатори. Блок управління

Це не що інше, як мозок центрального замку. Кілька років тому цей блок поміщали в єдиний корпус з роз\'ємом, і ні у кого не виникало проблем з таким завданням, як підключити сигналізацію до штатного центральному замку.

В більш свіжих моделях авто даний блок може бути розгалужений на окремі елементи. Ці деталі можуть перебувати в різних місцях салону і підкапотного простору. Функція цього блоку – відслідковувати стан кінцевиків, а також кнопок і контактів. У деяких моделях блок додатково оснащений приймачем радіосигналів брелока. Найскладніше в процесі підключення сигналізації – відшукати даний блок. Датчики і кнопки

Дані пристрої можуть включати в себе кінцеві вимикачі для дверей. Деякі сигналізації мають контакти для підключення до них. Також сюди входить кнопка для відкривання і закривання дверей. Виконавчі пристрої

Ці елементи безпосередньо впливають на механізм замка. Вони бувають двох видів – електричні або пневматичні. На автомобілях ВАЗ актуатори електричні.

Пневматика – це зараз рідкість. Електричний актуатор являє собою невеликий електричний двигун з редуктором, який перетворює обертальні рухи мотора в зворотно-поступальні – шток рухається актуатора. Існує два типи систем – з одним моторчиком і з двома. Останній більш популярний. У такому активаторі один моторчик служить для закривання, другий для відкривання. Електричний привід живиться імпульсним джерелом струму – сигнал йде від блоку управління, і він короткочасний. Якщо подати на актуатори струм по часу більш однієї секунди, пристрій просто згорить. Типи центральних замків

Неважливо, яка сигналізація Шериф, Лопард або Старлайн. Перед тим як сигналізацію підключити до центрального замку, потрібно знайти блок управління ЦЗ. І тут перед власником постає дуже цікаве завдання. Адже різні типи центральних замків відрізняються різними схемами для підключення. Справа в тому, що в певних моделях і марки авто можуть застосовуватися свої центральні замки.

Наприклад, при підключенні сигналізації Томагавк до автомобіля «Гольф 4», алгоритм буде один – з позитивним імпульсом. Якщо ж потрібно підключити сигналізацію до центрального замку на «Грант», то тут все буде зовсім по-іншому – з негативним. Розглянемо кожен метод підключення докладно. ЦЗ з позитивним імпульсом

В даному випадку актуатори управляються від позитивного імпульсу. Такі центральні замки найчастіше можна зустріти на моделях від «Фольксваген» і «Дженерал Моторс». Схема підключення буде наступною. Беруть звичайний пробник з лампою і шукають провід, при подачі на який +12 В двері відчиняться. Потім, коли вдалося знайти потрібний дріт, дізнаються, які висновки має сигналізація. Це можуть бути слабкострумові висновки або ж силові. У випадку з першими сигналізацію підключають до проводів через діоди для відповідної напруги. У випадку із силовими нормально розімкнутий контакт підключають до плюса. При цьому замкнуті не підключають. Загальні – до тих контактів, які виявлені в ході пошуку. ЦЗ з негативним імпульсом

Ця схема застосовуються на «Опелі», «Гранті, «Пріорі» і всіх інших ВАЗах, де центральний замок штатний. Що стосується інструкції по підключенню, то вона аналогічна попередньої, але все навпаки. Знаходять негативний керуючий провід і потім подають на нього -12 Ст. При слабкострумових висновках до проводів під\'єднуються через діоди. До силовим висновків на нормально розімкнутий контакт підключать мінусовій провід. До загальних висновків йдуть всі знайдені дроти. Як підключитися до ЦЗ ВАЗ?

Така проблема, як підключити сигналізацію до центрального замку, перед власниками автомобілів від АвтоВАЗ встала після 2000 року. Раніше в комплектаціях така опція відсутня. Вазівський замок має свої особливості, які обов\'язково потрібно враховувати.

Перш ніж зайнятися підключенням, необхідно розуміти ці особливості. В якості виконавчих пристроїв у кожній двері встановлені актуатори на основі електричних моторів. Управління центральним замком передбачено в будь сигналізації.

Всі без винятку штатні системи ЦЗ, які встановлюються на заводі, як вже було відмічено вище, управляються від негативного імпульсу. Як сигналізацію підключити до центрального замку, ми коротко розглянули. Але з цього приводу нічого додати не можна. Щоб підключити сигналізацію до блоку управління центральним замком, слід відшукати негативний керуючий провід і подати на нього 12 В від блоку сигналізації.

Якщо на автомобілі встановлений імпортний замок від якоїсь іномарки, то в них найчастіше ЦЗ з позитивним управлінням. Як підключити сигналізацію до центрального замку на «Пріорі», якщо ЦЗ з «Опеля»? Потрібен позитивний керуючий провід, який потрібно підключити до відповідного контакту на блоці сигналізації. Підключення на практиці

Давайте подивимося, як сигналізацію підключити до центрального замку на практиці. Для монтажу її знадобиться набір викруток, комплект гайкових ключів, паяльник і приналежності для пайки. Також потрібно різнобарвний одножильний провід, мультиметр, ізоляція і кріплення.

Насамперед слід знайти блок, керуючий роботою центрального замку. На авто марки "ВАЗ" доведеться довго повозитися з пошуком. Блок ЦЗ знаходиться біля грубки в районі переднього пасажирського сидіння за пластиковою заглушкою. Потрібно сказати, що розташування його вкрай незручне. Щоб працювати було максимально зручно, потрібно розібрати салон автомобіля.

При підключенні краще підбирати провід тих же кольорів, що і проводи від блоку управління ЦЗ. Від того, яка модель сигналізації, залежить, чи потрібні додаткові реле. У деяких випадках запобіжники і силові ключі можуть не справлятися з навантаженням.

Найбільш простий спосіб, що дозволяє підключити сигналізацію до центрального замку ВАЗ-2114 та інших аналогічних моделей, – це пайка в розрив керуючих проводів. У більшості моделей слід шукати провід білого і коричневого кольору. Знадобиться чотирижильний кабель, який прокладають від реле в блоці сигналізації до роз\'єму управління дверними актуаторами.

Щоб уникнути проблем при експлуатації центрального замку в авто, потрібно проводити роботи з відключеним акумулятором. Будь-яку проводку слід з\'єднувати лише за допомогою пайки або з використанням клем (обов\'язкова ізоляція). Кабель або провід береться з запасом. Потім шнури укладаються джгутами і закріплюються на кузовних елементів. Дотримання кольору кабелю допоможе у випадку, коли потрібно швидко знайти потрібний шнур. Висновок

Ось як правильно підключити сигналізацію до центрального замку. Як бачите, ці роботи цілком можна зробити своїми руками. Однак після виконання монтажу не варто поспішати збирати салон автомобіля. Потрібно ретельно перевірити систему на всіх режимах роботи. Іноді в процесі монтажу можуть виявитися невеликі проблеми – щось не так працює, або один із замків не відкривається з кнопки. Якщо салон вже зібраний, доводиться робити повторну розбирання. Але якщо з\'єднання виконувалося за схемою, то все буде працювати з першого разу.



Категория: Техника