Несправний швидкість передачі даних чинника російського літака трагедія
Опубликованно 11.06.2018 10:12
Згідно з Нью-Йорк пост, російського Міждержавного авіаційного Комітету, сказав, що фактором у катастрофі "можуть бути неправильні дані про швидкості польоту на пілотів показників".
"Це був, ймовірно, через крижаний трубки Піто (швидкість зондів), а їх системи опалення були відключені."
"У всіх інших рейсах, зареєстрованих на самописець [більше 15 рейсів], нагрів загальна зонди тиску був включений перед злетом у своїй позиції," Мак сказав, що, за даними російського інформаційного агентства ТАСС.
Докладніше: російський пасажирський літак падає за межами Москви
Команда співробітників МНС на місці Ан-148 авіакатастрофі в Росії. Фото: МНС Росії фото через АП
На Саратовські авіалінії літак Ан-148 вилетів у неділю з Московського аеропорту Домодєдово на рейс до міста Орськ і спускався в полі на відстані близько 65 кілометрів на південний схід від столиці.
Всі 65 пасажирів і шість членів екіпажу на борту загинули.
"Почалося особливе положення в розробці близько двох хвилин і 30 секунд після зльоту на висоті близько 1300 метрів, а швидкість показник 465-470 км/год", - зазначили в комітеті.
Бортові самописці захопили різні дані з двох датчиків літака швидкість польоту — в результаті відмови пілотів, щоб включити нагрівач для вимірювання тиску обладнання перед зльотом, повідомили в комітеті.
Співробітники екстрених служб везуть уламки авіакатастрофи. Фото: МНС Росії фото через АП
Екіпаж включив Автопілот після зльоту, але взяв ручне управління, коли вони побачили суперечливі дані про швидкість, з одним індикатор показує швидкість 0 км / год, а інший близько 550 км / год.
Пілоти провели серію маневрів і в підсумку взяли літак в пікірування з 30 до 35 градусів, перш ніж він упав на засніженому полі шість хвилин після зльоту.
Перед тим, як літак врізався в землю, один з датчиків продовжував показувати швидкість 0 кмч, а інший показав швидкість 800 км / год, повідомляє ТАСС.
"Сорок п\'ять секунд до удару об землю літак розробив правої бічний крен в 25 градусів", - повідомили в Мак, який сказав, що вона завершила аналіз бортового самописця і раніше необхідно аналізувати диктофон, що перехоплені розмови в кабіні.
Він також планував подивитися, чи трубки Піто — життєво важливі частини обладнання, які вимірюють швидкість польоту — міг бути збій.
Родичі і друзі реагують на новини Саратовські авіалінії літак Ан-148 розбився під час збору в аеропорту за межами Орськ, Росія. Картина: Orsk.ru через АП
Кримінальну справу за звинуваченням у порушенні правил безпеки польотів і експлуатації повітряного транспорту, що спричинили смерть двох або більше осіб з необережності був відкритий.
РБК газета повідомила у вівторок, що капітан відмовився від антикригової процедури перед зльотом. Газета "Коммерсантъ" раніше повідомив, що протиобліднювальна була необов\'язковою з урахуванням відносно м\'яких температурах.
Гляссе через трубки Піто були названі також імовірною причиною трагедії на борту літака авіакомпанії "Ейр Франс", який розбився в Атлантиці в 2009 році загинуло 228 осіб, що знаходилися на борту.
Ця історія вперше з\'явилася в Нью-Йорк пост.
Категория: Новости