Астрофізики: На Місяці була вода

Опубликованно 24.06.2018 19:51

Астрофізики: На Місяці була вода

Команда дослідників під керівництвом Масахіро Кайама (Masahiro Kayama) з Університету Тохоку (Японія знайшла у складі місячного метеорита докази того, що вода одного разу була присутня на Місяці.

У цьому дослідженні команда Кайамы знайшла у складі метеорита родом з Місяця мінерал під назвою моганит – мінерал, який формується тільки в присутності води.Попередні дослідження показали, що цей метеорит під назвою NWA 272 впав на Землю в північній частині Африки приблизно 17000 років тому. Порівняння з іншим матеріалом місячної поверхні дозволило підтвердити, що цей метеорит дійсно відбувається з поверхні Місяця. Після того як команда підтвердила наявність в складі цього метеорита мінералу моганита, вона також провела ряд випробувань, дозволили показати, що моганит не міг утворитися після падіння метеорита на Землю.

Для пояснення наявності моганита в досліджуваних зразках команда припустила, що в Місяць комета врізалася або інший містить воду об\'єкт. Частина цієї води, ймовірно, випарувалася, проте інша частина – просочилася під поверхню і сформувала там моганит. Через деякий час у цю область поверхні Місяця знову врізалося космічне тіло, і в результаті цього зіткнення фрагменти порід, що містять моганит, були викинуті в космос, щоб в подальшому досягти поверхні нашої планети в складі місячного метеорита, вважають автори.Дослідження опубліковане в журналі Science Advances.