Best of the Best: новий брендинг ОККО отримав нагороду на престижному міжнародному конкурсі


Опубликованно 06.09.2018 16:06

Best of the Best: новий брендинг ОККО отримав нагороду на престижному міжнародному конкурсі

Історія про те, як автозаправний комплекс перетворюється на «місце для ідей», отримала міжнародне визнання. На конкурсі найкращих дизайнерських проектів Red Dot Design Awards* 2018 новий брендинг мережі ОККО отримав нагороду Best of the Best і тепер 26 жовтня в Берліні буде боротися за Гран-прі.

«Ми надзвичайно пишаємося тим, що наш оновлений брендинг звернув на себе увагу провідних світових експертів дизайну, і вони виділили його серед сотень інших учасників, - прокоментував маркетинг-директор мережі "ОККО" Василь Дмитрів. - Над цим проектом ми майже рік працювали спільно з креативним агентством Banda Agency. В результаті отримали нову маркетингову стратегію, яка є сучасної, гнучкої, емоційною, і, головне, зрозумілою, як молодому поколінню, так і аудиторії 35+».

Так що тепер компанія націлена на те, щоб не просто облаштовувати автозаправні комплекси з відповідним набором сервісів, а створювати місця, де клієнт зможе відпочити, підзарядитися, поспілкуватися з позитивними людьми й, можливо, надихне на нові ідеї.

Подивитися видеокейс ОККО, представлений на конкурсі Red Dot Design Awards 2018, можна за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1upfb5OibHaQgvtg_9k90UbUQ998aWjKu/view.



Категория: Автомобили