Майже всі метеорити на Землі походять від шести планет

Опубликованно 12.09.2018 14:36

Майже всі метеорити на Землі походять від шести планет

Дослідження розкриває секрети походження астероїдів і метеоритів

Більшість астероїдів і метеоритів утворилися в результаті руйнування невеликого числа малих планет в епоху ранньої Сонячної системи, повідомляється в новому дослідженні.У цьому дослідженні показано, що принаймні на 85 відсотків з 200000 астероїдів Головного астероїдного поясу – основного джерела метеоритів, що виявляються на Землі – є осколками п\'яти або шести малих планет. Решта 15 відсотків космічних каменів також можуть вести своє походження від цієї ж групи первинних тіл Сонячної системи, говорить Стенлі Дермотт (Stanley Dermott), головний автор нової наукової роботи і астроном-теоретик із Флоридського університету, США.Це відкриття має велике значення для розуміння матеріалів, які сформували нашу власну кам\'янисту планету, сказав Дермотт.

Ці знахідки дозволяють глибше зрозуміти історію еволюції астероїдів і матеріалів, з яких вони формувалися – інформація, яка, як вважає Дермотт, буде мати більшу цінність при розробці засобів захисту Землі та людства від загрози метеоритів розміром з Статую Свободи і астероїдів, енергія яких перевищує енергію вибуху атомної бомби.Команда Дермотта продемонструвала, що тип орбіти астероїда залежить від його розміру. Ці знахідки показують, що відмінності у складі метеоритів, що виявляються на Землі, з\'явилися в результаті еволюційних змін, які відбувалися всередині кількох великих тіл-попередників, що існували більш ніж 4 мільярди років тому.Дослідження опубліковане в журналі Nature Astronomy.