Хокінга "примар" може бути знайдений

Опубликованно 19.09.2018 17:00

Хокінга

Що передувало цій точці-це загадка.

Але вона має серйозні наслідки.

Мова йде про долю нашого Всесвіту.

Ми знаємо, що простір розширюється. Ми бачимо, що всі галактики навколо нас рухаються назовні. Але як далеко може його продовжити? Що відбувається далі?

Чи буде Всесвіт просто википить в порожнечу, як її складові частини йти все далі і далі один від одного?

Або він досягне якоїсь критичної точки, де простір розвертається і починає договір на себе?

В кінці Стівен Хокінг його власні ідеї. Зараз астрономи, можливо, виявили одного з найважливіших сигнальних пристроїв, які могли б довести його і, щоб бути правдою.

Фізик Стівен Хокінг, 75, звертається до аудиторії з голограмою в Гонконзі. З\'являється новий доказ в підтримку його теорії про походження і кінець нашого Всесвіту. Фото: АFР

КОСМІЧНА ІНФЛЯЦІЯ

Ведуча теорія народження нашого Всесвіту є проблема доказів не підтверджує.

В її основі лежить ідея про те, що один квантовий спек нескінченної гравітації і щільності — схожий на сингулярність в центрі чорної діри — раптом став енергійним. Потім він проривається, надуваючи в дитячій Всесвіту за частки секунди.

Це, здається, відповідає. Це витончене рішення для більшості астрономічних спостережень.

Але така подія має залишити видимих слідів.

Шляхи Всесвіту яскраву у наявності може що-небудь розповісти про те, звідки він взявся.

Там повинні бути регулярні, передбачувані гравітаційні хвилі перекочувалися через космос.

Ми ще не знайшли їх.

Тоді виникає питання про ентропії (технічний термін для речей, схильні до безладної розлади з плином часу).

Чому Всесвіт не киплячий котел безладної субатомних частинок, розкиданих в рівномірний шар? Як же субатомних частинок зв\'язувати себе на атоми, молекули, газу, пилу і зірок?

Фізика говорить нам, що для того, щоб це сталося, в ранньому Всесвіті повинне було ще більш низьку ентропію, ніж ми робимо зараз. Але як?

Ви не можете не розбивай яйце. Але це саме те, що космічна інфляція пропонує.

Чорні діри залишаються в центрі підвищеної уваги космологів. Незалежно від їх ролі в ньому, виявляється центральним для долі нашого Всесвіту. Фото: з фільму Интерстеллар

ЦИКЛІЧНА КОСМОЛОГІЯ

Чорні діри настільки величезні і так нескінченно дивно, що їх сліди можуть пережити кінець Всесвіту.

Принаймні, це пропозиція дослідницької групи з Оксфордського університету, Варшавського університету та Нью-Йоркського морського коледжу.

Але така неординарна ідея вимагає величезних докази.

Щось на космологічних масштабах.

Введіть надмасивні чорні діри.

І ідея була висунута Хокінг і Оксфордський математик і фізик сер Роджер Пенроуз.

Їх конформної теорії циклічного космології — стверджує наш Всесвіт не перша. І це не останні.

"У циклічної космології," 87-річна легенда фізики Пенроуз каже: "ні початку, і нічого не втратили."

Великий вибух все-таки відбудеться.

По темі: Чорна діра поворот може виключити Великий Вибух

Вони слідують творіння космосу, як ми його знаємо.

Потім, рано чи пізно охолоне. Галактики розлітаються. Зірки вмирають.

Всесвіт стає майже порожній — переважають енергії випромінювання, не має значення.

Тільки чорні діри вижити.

"Якщо всесвіт йде на і і чорні діри поглинають все, в певний момент, ми тільки збираємося у "чорних дір"," Нью-Йорк математик морського коледжу Данилу говорить. "Те, що станеться в тому, що ці чорні діри будуть поступово поступово скорочуватися."

Самі чорні діри випаровуються.

Що є найбільш значним відкриттям Стівена Хокінга: що чорні діри насправді стравити маси і енергії, випускаючи гравітони і фотони. Це називається випромінюванням Хокінга.

Те, що залишилося позаду — нічого. І все

"Особливість цього періоду полягає в тому, що безмассовые гравітони і фотони не відчувати час або простір", - каже.

"І так все починається знову."

Шукає форми і візерунки з космічного хмари-це так само небезпечно, як дивитися на земні хмари ... Стівен Хокінг зазначив після виявлення його власні ініціали, зафіксовані на космічний радіаційний фон.

ПОДИВИСЯ НА НЕБО

Один ключ залишився з квантово-суп, який утворився на початку нашого Всесвіту це випромінювання залишилося з часів Великого Вибуху — реліктове.

Він як і раніше містить малюнки зображені на ньому в даний момент часу.

І що може включати впливу з попереднього часу — Всесвіту до наших власних.

Яскраві відбитки могли бути зроблені концентроване випромінювання Хокінга останні вмираючі чорні діри.

Вони називаються Хокінг очок.

Зараз Пенроуз вважає, що він знайшов.

Космічного радіаційного фону (СМВ) були порівняні. Але це бардак.

Вивчаючи його, як шукати шаблони в хмарах.

Це Хокінг криво підсвічується, вказуючи на те, що подивився б його ініціали надруковані в самій Всесвіту!

Так, як, здавалося б, випадкові хмари утворюють більші погодних умов, Пенроуза і його колег про створення моделі Всесвіту, що б розкрити більше моделей в ній.

Наші зображення космічний радіаційний фон слабкий. Вони також часто переэкспонирован на сусідніх зірок і галактик.

Але третина нічного неба відносно ясно.

По темі: Чому Хокінга в космології яскрава зірка

Так, дослідники підрахували, що вони очікують знайти, якщо Хокінг очки є — і спробувати зіставити їх з тим, що ми знаємо. Це було тоді в порівнянні з 8000 різних змодельованих всесвітів намагаючись переконатися, що вони не були простими ілюзіями.

Вони виявили близько 20 різних яскравого плями.

Вони не древнє самих чорних дір.

Замість цього, вони листувалися з думкою, що величезна хмара випромінювання Хокінга від смерті чорних дірок буде переносити з однієї всесвіту в наступну.

Дослідники припускають, що чорним обведено патчі, вище, являють Хокінг очок — привиди чорних дір з попередньої Всесвіту.

НОВІ ГОРИЗОНТИ

Очевидні бульбашки піни на поверхні космічного радіаційного фону є привабливою. Але вони ще остаточно не визначені.

Так вони ще не докази.

Деякі фізики стверджують, що вони належним чином не виключені в перспективі вони є лише продуктом випадкової розсіювання.

Інші кажуть, що якщо циклічна космологія була правда, то там повинні бути десятки тисяч Хокінг точок видно в нашому небі.

І таких \'спалах\' у структурі нашого космосу, насправді може означати щось інше.

Це може бути точка, в якій якась окрема, паралельна, всесвіт \'натрапив\' на наших власних.

Є також одне відчутне раптовий стрибок в логіці теорії: як холодна, порожня Всесвіт раптом спалахне, перетворившись в нову, з високою енергією Всесвіту?

Але Пенроуз — хто визнає, що його ідея є радикально, як і раніше впевнений.

Він навіть вважає, що він знає, що буде далі.

"Наступного Всесвіту буде такий же, як наш, але тільки в загальний вигляд, не в деталях, звичайно", - говорить Пенроуз.