Дивовижний ефект Найк бойкот


Опубликованно 20.09.2018 16:40

Дивовижний ефект Найк бойкот

Р-н Каперник, який очолив національні суперечності на колінах під час виконання національного гімну, спочатку написав оголошення на вихідні перед Днем Праці, який відразу ж викликав вимог до бойкоту продукції компанії.

Колін Каперник повернув голови по всьому світу.

Президент Дональд Трамп також написав, без надання доказів, що "Найк стає абсолютно вбив зі злості і бойкотів".

Але дослідження Томсон Рейтер, проведеного у співпраці з StyleSage Колорадо, показали, найбільший в світі виробник спортивного одягу розпродані набагато більше предметів між 3 вересня і 13, ніж у 10-денний термін до оголошення вийшло.

Найк зі знижкою менше продукції в 10-денний термін після оголошення і побачив її Колін kaepernick жіноча Джерсі продати на 17 вересня, дослідження також показали.

Альберт Вілсон і Кенні Стиллс на коліно протягом тижня.

"Ці сильні статистичні дані підкріплюють думку, що Найк "варто" — і не тільки в соціальному контексті," Томсон Рейтер директор з досліджень споживчих Jharonne Мартіс говорить.

"Вони не повинні брати участь у дисконтування, яка прагне до чуму інша роздрібна брендів".

Акції в Найк відскочив від первісного падіння, коли перші версії оголошення були звільнені, потрапивши рекордно високого рівня трохи більше ніж через тиждень.

Акції тепер складають майже 7 відсотків з-за падіння, випередивши на 1,9 відсотка приросту індексу Dow. Джі за той же період, допомогли, принаймні, чотири аналітиків підвищення в першому кварталі випереджають цінові цілі результати на 25 вересня.

Настрої соціальних ЗМІ навколо компанії, який пірнув відразу після оголошення, а також стала позитивною на початку цього тижня, за даними Thomson Reuters за Ейкон соціальних медіа моніторинг.

Президент Дональд Трамп висловлювався проти гравців НФЛ на колінах.

"(Найк) новий "Просто зроби це" рекламну кампанію з Колін kaepernick був геніальний хід ... це навмисний крок був ще один тонкий, але істотний знак Найк сила і впевненість у своїй позиції на ринку," обидві новин аналітика Каміло Ліон писав у клієнта, зверніть увагу на минулого тижня.

Агентство "Рейтер" є материнською компанією агентство Рейтер.



Категория: Новости