Астрономи знайшли справжній вулкан

Опубликованно 22.09.2018 23:07

Астрономи знайшли справжній вулкан

Зірка 40 Ерідана був виявлений тривалий каналами і фільмами франшизи, як бути, де знайти Вулкан, будинок офіцер по науці Спок. Він навіть показав в декількох епізодах.

Реальність, однак, втрутився.

40 Ерідана (також відомий як HD 26965) є потрійний зоряній системи близько 16 світлових років. Головною зіркою не дуже великий, зішкріб на 80 відсотків від розміру власного. Дві інші маленькі, і знаходяться на орбітах десятки разів далі, ніж Плутон.

Але, будучи близький, це улюблене для астрономів, які шукають планет.

Вони знайшли один.

Ентерпрайз орбіт вулканца в одному з епізодів "Зоряного шляху". Світ у цьому місці дійсно спекотно.

Це не зовсім земного типу.

Її рік триває всього 42 дні. Радіус це вдвічі більше, ніж Землі. І це близько 8,5 маса нашої планети.

По темі: Тесс займає пошук хоробрий нові світи

Це, швидше за все, буде жарко на одній стороні, і заморожені на інших. На такій відстані, більшість світів, як правило, закінчуються приливно-замкнені — з його обличчя постійно стикаються зірки таким же чином, та ж сторона Місяця завжди звернена до Землі.

Червоний карлик світи Стів Грайс на Sketchfab

Дізнатися більше: як життя буде розвиватися на море замкнений світ

І його відкриття було не випадково.

Він був першою зіркою вивчені дослідниками в Фэрборне обсерваторії, що працюють з обстеженням планети Дхарми. Відкриття було зроблено за допомогою телескопа основи Дхарми Фонду (вправні), 50-дюймовий телескоп, розташований на вершині гори Леммон в Південній Арізоні.

Якось, один підозрюваних є шанувальник Спока серед них.

Попередні дані показують, що він сидить на внутрішній ліміт зірки \'оксамитовий сезон\', де температура підходить, щоб підтримувати рідку воду на своїй поверхні.

Оранжево-червона пустеля і лава світ вулканец, як зображено в Зоряному шляху. Був наслідували життя мистецтво?

"Помаранчево-тоновані якості HD 26965 лише трохи холодніше і трохи менш масивні, ніж наше Сонце, приблизно такого ж віку, як наше Сонце, і має 10,1-річний магнітний цикл майже ідентичний Сонця 11.6-річного циклу сонячних плям," астрономи Метью Muterspaugh сказав. "Тому в якості HD 26965 може бути ідеальним господарем зіркою для сучасної цивілізації".

Він міг би розтягнути на такій величезній планеті, щоб відповідати сценарії "Зоряного шляху". По своєму зовнішньому вигляду в різних шоу, це гарячий, гірський, тонкий-atmosphered пустелі світу на краю людської життєдіяльності.

По темі: що археологія Зоряні війни розкривається

Але розмір і щільність реальної планети вказує на надмірно сильної гравітації.

Ми навряд чи скоро, однак, знати будь-який момент.

Але логіка підказує, воно не може бути виключено.

“Цю зірку можна побачити неозброєним оком, на відміну від зірок, більшості відомих планет, виявив на сьогоднішній день. Тепер будь-який бажаючий може ознайомитися з 40 Ерідана в ясну ніч і з гордістю вказати на Спока додому", - каже Бо Ма, УФ постдока в команді і перший автор нещодавно опублікованої статті в журналі Щомісячні повідомлення Королівського астрономічного товариства.

Слідувати: @JamieSeidelNews