Лев повітря розширюється бізнес за кілька місяців до аварії жах


Опубликованно 03.12.2018 03:00

Лев повітря розширюється бізнес за кілька місяців до аварії жах

Збожеволілі члени сім\'ї намагалися зрозуміти, як Лев літаком, що було всього два місяці розбився в гарну погоду з досвідченими пілотами.

Вони зібралися в кризові центри, створеної владою в аеропортах, відчайдушно сподіваючись на диво.

Але високопоставлений чиновник видачі, пославшись на стан останків, каже, нікого в живих не очікується.

Зрозуміло, ні австралійців, які перебували на борту приреченого рейсу.

Катастрофа є перешкодою для галузі в Індонезії літак, який тільки що вийшов з десятилітньої заборони з боку Європейського Союзу і США з міркувань безпеки.

Знижка перевізником Lion Air був в процесі агресивну експансію в Південно-Східній Азії, швидко зростаючого і ефективного регіону більше 600 мільйонів людей. Раніше в цьому році він підтвердив угоду з купівлі 50 нових літаків Boeing вузькофюзеляжних літаків на суму приблизно 6,2 мільярда доларів.

Президент Індонезії Джок Видодо наказав провести розслідування катастрофи, закликаючи індонезійців "продовжуйте молитися".

Катастрофа Boeing 737 MAX 8 і є останнім у ряду трагедій, що обрушилися на країну в цьому році, включаючи землетрусу і цунамі, які вбили кілька тисяч чоловік.

Офіційне повітряного транспорту, нові Riyanto, заявили, що політ був очищений, щоб повернутися в Джакарту після того, як пілот здійснив "повернення на базу" запросити дві-три хвилини після зльоту.

Занурилися в море близько 10 хвилин.

Рятувальники шукають жертв у водах Уджунг Караванг, Західна Ява. Фото: Ібрагім/АП Ахмад

Уламки від Лева авіаперельоту. Фото: Ед Рей/Гетті

Лев повітря літак, схожий на той, який вчора розбився. Фото: Адэк ягоди/ГВП

Погодні умови були нормальні, але літак, який Лев, отримані в серпні, відчувають невизначений технічне питання на попередній рейс.

Родичі і друзі плакали, молилися і обіймали один одного, як вони чекали в Джакарті в аеропорту і в Пангкал Пінанг в аеропорт на острові Бангка виключення Суматри, де політ був на чолі. Деякі, в тому числі індонезійський міністр фінансів Шрі Мульяні, попрямував у штаб-квартирі пошукового та аварійно-рятувального агентства в Джакарті для інформації.

Близько 20 співробітників міністерства на рейс.

Nurbana Бандунг сказав він і його дружина Єті Ека Sumiati допізна в неділю розмовляв з їх 24-річний син Лютфі Nuramdani, видавлюючи кожну мить вони могли його відвідати на вихідні в Джакарті, щоб наздогнати за життя в Панкалпінанг.

Сказав Nurbana вони проговорили до засипання і Sumiati прокинулася раніше, щоб забрати сина, поштове відділення, працівник в аеропорт.

"Вчора ввечері ми базікали разом про своєю дружиною, яка зараз перебуває на сьомому місяці вагітності, свої плани і свої мрії зі своєї невеликої сім\'ї, поки ми не заснули", - сказав він, коли його дружина заплакала і притиснулася до нього.

“Тепер він пішов. Ми не можемо повірити, що він покинув нас таким чином, ми можемо повірити, що його літак розбився. Це те, що ми бачимо тільки по телевізору новини, тепер це сталося з моїм сином", - сказав Nurbana.

"Ми хочемо бачити його тіло, його обличчя, його останки".

Більше 300 чоловік, включаючи солдатів, поліцейських і рибалок, які беруть участь у суворі пошуку, вилучення уламки літака і особисті речі, такі як м\'ятий телефону, посвідчення особи і ручної поклажі від моря на північний схід від Джакарти.

Предметів особистого користування відновився після аварії. Фото: AFP/невелика Пертамина хулу енергії

Уламки нещасливого рейсу намивається. Фото: Адэк ягоди/ГВП

Пошук і начальник рятувального агентства Мухаммед Syaugi сказав, що він впевнений, що це не займе багато часу, щоб знайти КАСКО літака і чорного ящика з-за відносно невеликий 25-30м глибини води літак поринув ст.

Три спеціалізовані пошукові кораблі, включаючи один з Сінгапуру, попрямували до місця аварії.

Літак, на одну годину польоту, ніс 181 особа, у тому числі одна дитина, двоє дітей і вісім членів екіпажу.

Лев повітря сказав, що були двоє іноземців на літак: один з льотчиків, Індійський національний Олександра Туманова Bhavye, та громадянин Італії.

Друзі і родичі зібралися у пілота будинку в Нью-Делі, щоб утішити його найближчих родичів.

“Його батько приголомшений і не в змозі говорити або робити що-небудь. Сестра і мати не вийшли. Вони журяться," друг сім\'ї Аніл Гупта сказав.

Пілот рейсу 610 було більше 6000 годин нальоту, а другий пілот мав більше 5000 годин, за словами Лева повітря.

Пілот Олександра Туманова Bhavye летів Лев літаком. Фото: Додається

Міністерство транспорту сказав, що літак вилетів з Джакарти близько 6.20 ранку і розбився всього в 13 хвилин.

Дані від FlightAware показав він досяг висоти тільки 5200 футів.

Боїнг сказав, що це був "глибоко засмучений" крахом і був готовий надати технічну допомогу в аварії зонда Індонезії.

У літаків 737 MAX 8 був орендований з Китаю Міньшен Інвестмент Груп Лізинг Холдінгс Лтд. за даними офіційної китайської Служби Новин.

Malindo повітря, малайзійський філія Лев повітря, стала першою авіакомпанією, щоб почати використання літаків 737 MAX 8 у минулому році.

Макс 8 замінили схожими 800 в Чикаго-лінія продукту літак-мейкера.

Лев-президент-директор Air Едвард Sirait сказав, що літак мав "технічну проблему" на своїй попередній рейси з Балі в Джакарту, але він був повністю усунутий.

Він не знав специфіки проблеми, коли запитали в телеінтерв\'ю.

"Дійсно надходили повідомлення про технічну проблему, і технічна проблема була вирішена у відповідності з процедурами, випущений заводом-виробником літака", - сказав пан Sirait. "Я не знаю точно, але нехай буде розслідувана владою".

Судовий слідчий дивиться крізь останки Лева авіаперельоту. Фото: Ед Рей/Гетті

Аварія-це найбільш серйозна катастрофа авіакомпанії в Індонезії з рейсом AirAsia з Сурабая в Сінгапур занурився в море в грудні 2014 року, загинули всі 162 на борту.

Індонезійських авіакомпаній було заборонено у 2007 році від польотів у Європі із-за міркувань безпеки, хоча кілька було дозволено відновити послуги в наступному десятилітті.

Заборона був повністю знятий в червні. США зняли десятирічного заборони в 2016 році.

Лев повітря, Індонезія наймолодших і найбільших авіакомпаній, скористався зняття заборони, щоб домінувати в повітряному просторі в Південно-Східній Азії.

В рекордної угоді, Лев повітря підписали угоду на покупку 230 літаків Boeing за $21,7 млрд у ході візиту президента Барака Обами в листопаді 2011 року.



Категория: Новости