Астрономи знайшли зірки-іммігранти

Опубликованно 08.01.2019 09:25

Астрономи знайшли зірки-іммігранти

Фахівці з Лейденського університету в Голландії поблизу Чумацького Шляху виявили зоряних іммігрантів, які, можливо, виникли в іншій галактиці.

Голландські астрономи організували пошук швидко рухаються тел серед 7 млн. зірок. Для цього дослідники проаналізували дані про спостережуваних положеннях, паралаксі, променевих швидкостей і власних рухах зірок, отримані космічним телескопом Gaia. Це, в свою чергу, дозволило визначити відстань і загальний розподіл швидкостей для всіх світил.

Дослідникам вдалося знайти зірки, чиї швидкості були досить великі для того, щоб подолати гравітацію Чумацького Шляху з імовірністю 50%. З цієї вибірки вчені виділили 20 зірок, які були здатні подолати тяжіння галактики з імовірністю 80%.

При цьому розрахунок їх орбіт виявив, що серед них немає зірок, які мали б надвисокі швидкості і могли б прибути з центру Чумацького Шляху.

Голландські астрономи знайшли 7 зірок, які тікали в бік від галактичного диска. До речі, траєкторії інших 13 об\'єктів знаходилися осторонь від галактики, включаючи орбіти 2 найбільш швидких зірок (700 км/с).

На думку фахівців, ці світила могли прилетіти з далеких галактик і відносяться до популяції позагалактичних зірок.

Нагадаємо, раніше астрономи відкрили саму далеку від нас зірку.