В організмі людини знайшли чотири тисячі нових видів мікроорганізмів

Опубликованно 15.02.2019 12:05

В організмі людини знайшли чотири тисячі нових видів мікроорганізмів

Біологи з Трентского університету (Італія) провели масштабне дослідження мікробіома людини і знайшли майже чотири тисячі нових видів мікроорганізмів. Велика частина з них належала "незападному населенню". Робота опублікована в журналі Cell.

Керував дослідженням Нікола Сегата (Nicola Segata) розповів:

"Наш мікробіом еволюціонував разом з нами протягом мільйонів років, але недавній перехід до західного способу життя, що включає кращу гігієну, доступ до антибіотиків та дієту з високим вмістом жирів, міг вплинути на наш кишечник і змінити симбіоз мікробіома і людини".

Мікробіом — сукупність мікроорганізмів, що живуть з людиною в симбіозі в різних частинах тіла, таких як кишечник, ротова порожнина або репродуктивна система. Незважаючи на ретельні дослідження мікробіома, вчені здогадувалися, що більша частина мікроорганізмів залишається невідомою. Автори вивчили мікробіом жителів 32 країн, серед яких США, Китай, Ізраїль, Швеція і Данія. Сім наборів даних отримали з невестернизированных країн начебто Монголії, Танзанії і Фіджі.

Дослідження торкнулося чотирьох областей: шкіри, калу, піхви та порожнини рота. Фахівці склали каталог з 154 723 мікробних геномів. Вони перерахували 4 930 видів, 77 відсотків яких виявилися абсолютно новими. За словами Миколи Сегаты, команда сподівалася знайти невідомі види, але отримане кількість перевершило всі їхні очікування. Більша частина з них опинилася у жителів «незахідних країн». Біологи вважають, що так вийшло з-за того, що їх спосіб життя сприяє більшої різноманітності в кишкової середовищі. Надалі дослідження допоможе зрозуміти причини поширення алергії і аутоімунних захворювань.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в мозку людини знайшли невідомий раніше мікробіом.

Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на сторінку Bigmir)net на Facebook: facebook.com/bigmir.net.