BMW забавно "потроллила" Ілона Маска в Twitter
Опубликованно 23.12.2019 10:05
Найбільші автомобільні компанії світу іноді нагадують дітей у пісочниці. Цього разу відзначилися Tesla і BMW.
Так, Ілон Маск у своєму твіттері написав спочатку “200k“, а трохи пізніше - “250k“, що звичайно означає кількість попередніх замовлень на новий электропикап Tesla Cybertruck.
Твіттер BMW не обійшов цей факт стороною і почав публікувати цифри від "499 820" до "500 000", що ймовірно означає кількість продажів електрокара BMW 330e. Цікаво, що кількість проданих авто оновлювалося кожні чотири хвилини, а значить, саме стільки в середньому необхідно, щоб продати один баварський электроавтомобиль.
Раніше повідомлялося, що румунський водій мікроавтобуса перевозив BMW в салоні - відео.
Категория: Автомобили