Porsche і Tesla блиснули в новій серії краш-тестів Euro NCAP


Опубликованно 13.01.2020 07:20

Porsche і Tesla блиснули в новій серії краш-тестів Euro NCAP

Асоціація Euro NCAP опублікувала результати останньою в цьому році серії краш-тестів, в якій взяли участь дванадцять нових моделей. З них дев'ять отримали вищу оцінку — п'ять зірок.

У цій серії тестів експерти Euro NCAP оцінили Tesla Model X, Porsche Taycan, Audi Q7, Renault Captur, Subaru Forester, ?koda Octavia, Ford Mondeo, Ford Kuga, Peugeot 2008, Volkswagen Sharan, Seat Alhambra і Jeep Renegade. Найгіршим в цій серії став оновлений Jeep Renegade, на рахунку якого всього три зірки. Оновлений Volkswagen Sharan і його брат-близнюк Saet Alhambra заслужили по чотири. У Peugeot 2008 одразу дві оцінки: автомобіль зі стандартним і додатковим пакетом безпеки, чотири і п'ять зірок відповідно.

Кращою в цій серії стала оновлена Tesla Model X, яку експерти Euro NCAP назвали одним з найбезпечніших автомобілів цієї серії тестів. Оцінки електрокара: за захист водія і переднього пасажира - 37.5 балів з 38 можливих (98%), за захист пасажирів-дітей від 6 до 10 років - 39.9 балів з 49 (81%), за безпеку пішоходів - 35 балів з 48 (72%) і за роботу системи безпеки Safety Assist - 12.3 бали з 13 можливих, що становило 79%. Експерти відзначили невелику ймовірність травмування грудної клітки переднього пасажира при фронтальному зіткненні з деформованим перешкодою і аналогічної травми у водія при лобовому зіткненні з повним перекриттям.

Добре показав себе і перший електричний Porsche - Taycan. За захист водія і переднього пасажира конкурент Tesla Model S і Jaguar I-PACE в сегменті повністю електричних седанів отримав 32.3 бали з 38 можливих (85%), за захист пасажирів-дітей - 41 бал з 49 максимальних (83%), за захист пішоходів - 33.8 з 48 (70%), за роботу системи безпеки Safety Assist - 9.5 бали з 13 можливих (73%). При цьому експерти відзначили ймовірність травми грудей у переднього пасажира при лобовому ударі, а також ризик хлистових травм у пасажирів при ударі ззаду.

Також високі оцінки заслужив кросовер Audi Q7. Безпека водія і дорослих пасажирів оцінили у 35.2 бали (92%), пасажирів-дітей - 42.5 бали (86%), пішоходів - в 34.3 бали (71%), роботу допоміжних систем безпеки - 9.5 балів (72%). Відзначений тільки ризик отримання травми грудної клітки у водія і переднього пасажира. З систем безпеки «задовільно» заслужили тільки функція утримання в смузі руху і система контролю швидкості. Всі інші «асистенти» показали себе з кращого боку.

Ще один «відмінник» цієї серії, кросовер Subaru Forester отримав: 37.1 бали (97%) - за безпеку водія і переднього пасажира, 45 балів (91%) - за безпеку пасажирів-дітей, 38.5 балів (80%) - за безпеку пішоходів і 10.2 бали (78%) - за роботу системи безпеки Safety Assist. За результатами тестів експерти відзначили високий ступінь ризику травм грудної клітини заднього пасажира при лобовому зіткненні і неефективну роботу функції контролю швидкості. Для пішоходів головну небезпеку становлять бічні стійки машини.

П'ять зірок отримала і нова ?koda Octavia. Так безпеку водія і переднього пасажира експерти оцінили в 35.3 бали (92%), пасажирів-дітей - 43.2 бали (88%), пішоходів - в 35.5 балів (73%), електронних систем безпеки - в 10.3 бали (79%). Нарікання викликала тільки система контролю швидкості.

Один з претендентів на звання «Європейський автомобіль року» - Renault Captur отримав: 36.8 бали (96%) - за захист водія і переднього пасажира, 41 бал (83%) - за безпеку дітей, 36.1 бали (75%) - за безпеку пішоходів і 9.6 бали (74%) - за роботу електронних систем безпеки.

Приблизно такі ж оцінки у Peugeot 2008, зумів отримати п'ять зірок за наявності додаткового пакету безпеки. Також серед «відмінників» виявилися дві моделі Ford Kuga і Mondeo. Власникам чотирьох зірок - Volkswagen Sharan і Seat Alhambra - знизили оцінку за високий ризик травми грудей у пасажира при лобовому зіткненні і роботу системи утримання в смузі руху.

Єдиний володар трьох зірок - позашляховик Jeep Renegade - заслужив 31.2 бали з 38 можливих (82%) за захист водія і переднього пасажира, 41.4 бали з 49 (84%) - за захист пасажирів-дітей від 6 до 10 років, 26.7 бали з 48 (55%) - за безпеку пішоходів і 7.6 бали з 13 можливих - за роботу системи безпеки Safety Assist. На оцінки американського позашляховика вплинули ймовірність травми грудної клітки у пасажира і водія при лобовому і бічному ударах, ризик травмування шиї переднього пасажира при ударі ззаду, а також відсутність системи автоматичного гальмування AEB.



Категория: Автомобили