Бестселер Volkswagen: фірмові ковбаски
Опубликованно 29.01.2020 21:25
Найбільш продаваним продуктом Volkswagen 2019 року стали фірмові берлінські ковбаски каррі «Currywurst».
Виробництво фірмових ковбасок «Currywurst» на заводі в Вольфсбурзі Volkswagen запустив у 1970-х роках. Основними споживачами ковбасної продукції марки є працівники заводу, але частина продається і стороннім споживачам. У минулому році фабрика в Вольсбурге виготовила 6.8 млн ковбасок, тоді як сукупний річний випуск автомобілів на всіх заводах Volkswagen, а їх по світу більше п'ятдесяти, склав 6.2 млн.
Продукти для своїх співробітників Volkswagen випускав з 1930-х років, але в 1973 році компанія вирішила, що рентабельніше випускати ковбаски для співробітників на своєму ж підприємстві. Згодом їх почали продавати в 13 країнах світу.
Про це нетрадиційному для автомобільної марки напрямку діяльності Volkswagen відомий ведучий Річард Хаммонд розповів у своїй новій серії Richard Hammond's Big на каналі Discovery. У шоу Хаммонд бере участь у виробничому процесі, проводячи порівняння між «фольксвагеновсой» лінією ковбас і виробничою лінією по сусідству.
Цікаво, що ковбаски «Currywurst» включені в каталог автокомпонентів Volkswagen, де вони перебувають під номером 199 398 500.
Категория: Автомобили