Twitter заборонив будь-яку політичну рекламу по всьому світу


Опубликованно 02.02.2020 20:10

Twitter заборонив будь-яку політичну рекламу по всьому світу

Заборона стосується всіх оголошень, які стосуються певних партій та кандидатів, і набирає чинності з 22 листопада.

Заборона стосується всіх оголошень, які стосуються певних партій та кандидатів, і набирає чинності з 22 листопада.

Twitter прийняв рішення повністю відмовитися від політичної реклами, без винятків. Що і коли заборонять

Заборона набуває чинності 22 листопада, а тижнем раніше, 15 листопада, компанія обіцяє випустити докладний заяву про це.

«Ми прийняли рішення припинити всю політичну рекламу в Twitter по всьому світу», — написав засновник Twitter Джек Дорсі.

Заборона стосується всіх оголошень, які стосуються певних партій та кандидатів. Тобто агітувати прийти на вибори можна буде, а ось закликати голосувати за когось певного — ні. Чому?

Звичайно, Twitter втрачає в результаті прибуток. Фінансовий директор компанії Тижнів Сігал каже, що в минулому році політична реклама в США принесла менше $3 млн. Незважаючи на це, позиція Twitter принципова: політична реклама створює ризики для політики, оскільки може використовуватися для впливу на голоси виборців і впливати на життя мільйонів людей.

Крім того, багато політики брешуть, а соцмережа не може точно модерувати таку рекламу.

«Для нас неприйнятно сказати: „Ми докладаємо всіх зусиль, щоб люди не поширювали на наших майданчиках вводить в оману інформацію, але якщо хтось платить за розміщення таргетованої політичної реклами... вони можуть говорити все, що захочуть!“ Ми впевнені, що охоплення політичних ідей повинен заслуживаться, а не купуватися. Люди повинні бачити політичні повідомлення, коли свідомо підписуються на політиків, а не коли політики купують місце в їх стрічці», — підкреслив Дорсі.

До речі, конкурент Twitter Facebook не став відмовлятися від розміщення реклами.

«У нас демократія, і я не вважаю правильним для приватних компаній піддавати цензурі політиків і новини. Реклама може бути важливою частиною для самовираження — особливо для кандидатів і груп, які не отримують підтримки від ЗМІ. Складно визначити, де провести межу. Чи повинні ми блокувати рекламу важливих політичних питань, таких як зміна клімату або розширення прав жінок? Я вважаю, що краще підвищувати прозорість таких оголошень. Зараз на Facebook можна дізнатися всю статистику по кожній запущеної рекламної кампанії — цього не роблять ні телебачення, ні друковані ЗМІ», — заявив глава Facebook Марк Цукерберг.

Джерело: Twitter



Категория: Техника