Мережа ОККО інвестує понад 8 мільйонів гривень на технологію Digital Signage


Опубликованно 28.02.2020 09:55

Мережа ОККО інвестує понад 8 мільйонів гривень на технологію Digital Signage

Якісний та динамічний відеоконтент є одним з ефективних каналів донесення корисної інформації відвідувачам АЗК та ресторанів ОККО. Тому компанія ще 5 років тому розгорнула централізоване рішення для управління визуализированной рекламою на електронних екранах мережі.

Це рішення базується на технології Digatal Signage і, на сьогодні, вона вже інтегрована в 8 ресторанів і 37 найбільш потокових АЗК. До кінця 2020 року технологію охопить ще 12 автозаправних комплексів, а загальна сума інвестицій перевищить 8 млн гривень.

Проект реалізується на базі відповідної програмної платформи від компанії Samsung. У ресторанах мережі відеостіна з 4-5 дисплеїв виконує функцію Menu Board, де транслюється перелік страв, їх вид і ціни. На автозаправних комплексах Digital Signage працює як рекламоносій в режимі In Door або Out Door, знайомить клієнтів з продуктовими новинками, вигідними пропозиціями.

Використання рішення класу Digital Signage дозволило мережі ОККО медійно осучаснити відеоконтент на АЗК та оптимізувати процес його ротації. Такий діджитал-формат допомагає чіткіше сфокусувати увагу клієнтів на посиланнях, які транслює компанія. Успішне впровадження технології Digital Signage є одним з елементів єдиного концепту «заправка як гаджет», який розвиває ІТ-департамент компанії.

«Сьогодні швидкість прийняття рішень в мережі дорівнює швидкості інтернету. Ми онлайн керований усіма дисплеями на АЗК в різних регіонах України із однієї точки, - розповідає віце-президент мережі ОККО по технологій і процесів Олександр Ляшенко. - Не виходячи з офісу, в режимі реального часу ми можемо відстежувати і контролювати кожен з дисплеїв, керувати вмістом і трафіком, отримувати інформацію про несправності, аналізувати дані про клієнтської аудиторії».



Категория: Автомобили