"Сам собі Кулібін": Чим краще обробити днище автомобіля
Опубликованно 01.03.2020 12:40
Сказати точно, чим краще обробити днище автомобіля неможливо. Вибір захисного складу залежить від стану кузова і, зокрема, днища машини. В одному випадку буде цілком достатньо обробити антикорозійним мастикою, а в іншому буде потрібно провести комплексну захист, що включає в себе кілька наступних способів обробки. Про це повідомляє bigmir.net.
Погодні умови сильно впливають на несучу частину будь-якого легкового автомобіля, кузов. І якщо вчасно не проводити роботи, спрямовані на антикорозійний захист кузова, особливо днища, то згодом, він може просто згнити. При обробці автомобіля слід особливу увагу приділити днища, оскільки шкідливий вплив навколишнього середовища найбільше позначається саме на ньому.
Майстри автосервісів виділяють три основних методи обробки кузова автомашини від корозії: пасивний, активний і перетворюючий. По суті, всі ці методи зводяться до одного – нанесення захисного шару на поверхню металу.Чим обробити днище автомобіля - Пасивний метод
При пасивному методі обробки на днище машини наносяться різного роду антикорозійні мастики. Основою цих мастик найчастіше є бітум, але також зустрічаються і мастики на основі каучуку або смоли. Додатковими елементами таких складів найчастіше виступають волокнисті речовини і графіт. Подібні антикорозійні мастики для обробки днища не є дефіцитними, їх можна придбати на будь-якому авторинку.
Найпоширеніші продукти: Мастика бітумна,Мастика сланцева,Антикор бітумний,Автоантикор резинобітумний,Автоантикор епоксидний.
Наносять такі мастики, як правило, у кілька шарів. Цей захисний склад дозволяє запобігти контакту металу з навколишнім середовищем, тим самим не допускаючи його корозію. А багатошаровість покриття в якійсь мірі дозволяє додатково поліпшити шумоізоляцію автомобіля. До недоліків пасивного методу обробки можна віднести такий момент, як ретельна підготовка днища автомобіля та його грунтовне просушування. Інакше, під захисним шаром антикора, залишилася волога, буде руйнувати його зсередини. Чим обробити днище автомобіля - Активний метод
До активних засобів захисту автомобіля від корозії можна віднести такий засіб, як Мовіль. Цей препарат є досить популярним засобом для антикорозійної обробки автомобіля. Основна маса автолюбителів захищають кузова своїх автомобілів саме Мовилем.
Мовіль, за твердженням виробника, не тільки ізолює поверхню металу від атмосферного впливу, і веде боротьбу з початком корозією, оскільки в його складі є інгібітор (речовина, переважна або затримує протягом фізико-хімічних процесів). Крім того, в Мовіле містяться спеціальні присадки, що витісняють вологу з поверхні металу.
Однак, побутують думки, що це засіб не зовсім ефективно... Мовіль має властивість досить швидко висихати, розтріскуватися і відшаровуватися від металу, утворюючи своєрідні порожнини, в які вода буде не тільки потрапляти, але і там відмінно триматися, забезпечуючи надійне гниття. Дуже часто автомобілісти використовують Мовіль для обробки внутрішніх поверхонь кузова. У цьому випадку важливо враховувати той факт, що до складу препарату входять компоненти, що руйнівно діють на будь-які еластичні вироби. Тому, слід уникати його потрапляння на захисні ущільнювачі, чохли і різного роду гумово-каучукові комплектуючі.
Перетворюючий метод для обробки днища авто
Цей спосіб полягає в тому, що місця, де з'явилися сліди іржі потрібно обробити засобами, які хімічно перетворюють корозію в захисний грунт. До складу таких засобів дуже часто входить кислота (найчастіше використовується ортофосфорна). Такого роду обробка найбільш ефективна, коли автовласник вчасно не справив захисну обробку днища автомобіля і на ньому вже з'явилися сліди корозії.
На ринку існує безліч препаратів-перетворювачів іржі, як імпортного, так і вітчизняного виробництва. Найпоширенішими є Кольчуга і Цинкарь. Вони виступають у ролі перекису водню, а саме, виробляють хімічну очистку пошкодженого корозією металу, і перетворять іржу в нерозчинний у воді цинк-фосфатний захисний шар. Після обробки пошкоджених корозією поверхонь днища, рекомендується нанесення на нього інших захисних мастик або, все того ж, Мовиля.Обробляємо днище автомобіля за “дідівським“ методом
Поряд із загальноприйнятими сучасними способами боротьби з іржею металу, застосовний і давно перевірений дідівський метод обробки кузова автомобіля. В його основі лежить послідовне використання лише двох компонентів, а саме – нигрола (трансмісійне тракторне/танкове олія) або канатної мастила і гарматного сала (військова консервуюча змазка, яка є у вільному продажу). Використання звичайних моторних масел категорично протипоказано через несумісність з вологою і створення більш сприятливого агресивного середовища для руйнування молекулярної формули металу. Нігрол і гарматне сало такою властивістю не володіють, навпаки, вони проникливі, плавки, як віск, еластичні та обволікаючі. Вони чутливі до зміни погоди: взимку – природно густішають, влітку – більш рідкі, заповнюючи всі порожнини, зварювальні шви та тріщини, не залишаючи місця воді.
Обробка днища автомобіля і кузова в цілому таким способом дуже проста. Автомашину бажано помити і “добренько“ просушити. Перед початком робіт, як можна герметичніше заткнути замазкою, пластиліном або гарматним салом всі дренажні отвори у дверях, порогах і лонжеронах, замазати зварювальні шви і, не економлячи, пролити весь кузов маслянистим складом. У місцях тяжелодоступных рекомендується використовувати впрыскиватель, автомобільний штоково-плужерный шприц. У випадку з обробкою днища автомобіль, як правило, перекидають на бік.
Автомобілісти-старожили запевняють, що автомобіль, що пройшов подібну обробку на довгі роки звільнить його власника від неприємних хвилювань, пов'язаних з корозією і ржавлением металу.
Раніше ми публікували рейтинг найнадійніших авто 2020 року.
Хочете знати важливі та актуальні новини раніше за всіх? Підписуйтесь на Bigmir)net на Facebook і Telegram.
Категория: Автомобили