Інформація для клієнтів мережі АЗК "ОККО" у зв'язку з введенням карантину в Україні


Опубликованно 20.03.2020 17:00

Інформація для клієнтів мережі АЗК

Всі мережі АЗК ОККО та магазини працюють у штатному режимі – цілодобово і без вихідних. Але звертаємо увагу, що ресторани A la minute, Pasta Mia і кафе на період карантину, з 17 березня, переходять в режим «їжа та напої з собою». Тобто клієнти можуть замовити улюблені страви і забрати їх з собою.

Винятком став лише ресторан мережі у Чернівцях, який на час карантину закритий повністю. Заправка і магазин працюють у звичайному для клієнтів режимі.

Також звертаємо увагу клієнтів, що з 18 березня поточного року паперові одноразові стакани і супутні товари для гарячих напоїв (кришки, серветки і т. д.) можна буде отримати не в зоні кавоварок в торговому залі, а на касі при розрахунку за гарячі напої. Тимчасові зміни стандартів обслуговування введені для виключення контактів клієнта з усіма супутніми товарами для приготування гарячих напоїв.

Компанія нагадує своїм клієнтам про важливість дотримання профілактичних заходів. У вбиральнях на АЗК нашої мережі є все необхідне, щоб ретельно вимити руки, на прикассовых зонах ми продовжуємо встановлювати антисептичні засоби; частіше обробляються всі поверхні і дверні ручки спеціальними засобами.

Оплатити паливо можна через сервіс ОККО Рау, який мінімізує контакт з людьми. У цьому випадку нагадуємо про необхідність використання при заправці одноразових рукавичок, які є у кожної колонки.



Категория: Автомобили