Перший кросовер Genesis: вся інформація
Опубликованно 21.03.2020 01:50
Корейська преміальна марка Genesis офіційно представила свій перший кросовер — GV80.
Genesis GV80 - четверта модель і перший кросовер в лінійці молодий корейської преміальної марки, виділеної Hyundai Motor в окремий підрозділ восени 2015 року. Кросовер заснований на однойменному концепті, омніумі, що дебютував у 2017 році на автосалоні в Нью-Йорку. Дизайн новинки розробили фахівці студій дизайну Genesis в Південній Кореї, США і Німеччини.
Genesis GV80 дісталася ексклюзивна двоярусна оптика, масивна радіаторні грати у формі щита, капот з фірмовою U-образної виштамповкою і здвоєні патрубки вихлопної системи. У кросовера сталевий кузов та алюмінієві двері, капот і кришка багажника. У топопой комплектації Genesis GV80 їздить на 22-дюймових легкосплавних пятиспицевых колісних дисках з шинами Michelin, що зробило його першим корейським автомобілем з дисками такого діаметру. Більш дешевим комплектаціям дісталися диски 19 і 20 дюймів.
GV80 побудований на новій платформі класичної компоновки з подовжнім розташуванням двигуна, базовим заднім і опціональним повним приводом на основі багатодисковою муфти, яка з'єднує передню вісь. Плюс до цього повнопривідний GV80 оснастили электронноуправляемым заднім диференціалом. На вибір запропоновано позашляхові режими для бруду, піску і снігу.
У базовій комплектації звичайні пружини і амортизатори, а за доплату запропонована підвіска з адаптивними амортизаторами, що змінюють жорсткість на підставі даних з фронтальної камери. Пневмопідвіски немає навіть серед опцій.
Салон повністю цифровий: 12.3-дюймова панель приладів, широкоформатний дисплей медіасистеми з діагоналлю 14.5 дюйма і проекційний екран. В центральному тунелі - сенсорна панель рукописного вводу даних. Захист від зовнішніх шумів забезпечує нова система активного шумозаглушення RANC (Road-noise Active Noise Control), яка відстежує зовнішні шуми в режимі реального часу і блокує їх, видаючи звук протилежної хвилі. Якість повітря в салоні контролює система автоочищення.
Genesis GV80 доступний з двох - і трехрядным салоном. Ексклюзивом пятиместного кросовера став задній диван з електроприводом секцій і вентиляцією. У стандартній комплектації трьохзонний клімат-контроль, за доплату доступний адаптивний круїз-контроль Highway Driving Assist II з можливістю автоматичної зміни смуги під час руху по трасі і система стеження за фізичним станом і активністю водія. Також Genesis GV80 став першою серійною моделлю з центральної подушкою безпеки, яка, розкриваючись між передніми сидіннями, запобігає зіткнення водія і переднього пасажира. Всього передбачено десять подушок безпеки.
Поки для Genesis GV80 заявлений тільки один мотор - новий 3.0-літровий шестициліндровий «турбодизель», що видає 278 к. с. і 588 Н крутного моменту. З таким мотором кросовер, ймовірно, буде доступний тільки в Південній Кореї. На інших ринках GV80 запропонують з парою бензинових агрегатів. Імовірно, базовим буде 2.5-літровий чотирициліндровий турбомотор потужністю 304 л. с. стане Другим 3.5-літровий шестициліндровий двигун потужністю 380 л. с. Коробка передач - безальтернативний восьмиступінчастий «автомат» з шайбою замість традиційного селектора. Заявлений час розгону з місця до 96 км/год - 5.7 секунди.
Старт продажів Genesis GV80 в Південній Кореї запланований на кінець цього місяця. На інших ринках кросовер з'явиться пізніше в цьому році. На ринку моделі доведеться конкурувати з BMW X5 і Audi Q7.
Категория: Автомобили