Безкоштовні дзвінки для практичних працівників: що необхідно знати
Опубликованно 03.04.2020 19:00
Просторе планування, представила компанія свежеустановленная головний виконавчий Келлі "Байєр" Росмарин буде відмовитися від постоплатной рахунків мобільних телефонів для всіх зареєстрованих медичних працівників в те, що вона назвала спасибі "героїв на лінії фронту, які підтримують нас".
Оптус запропонують протерти постоплатной мобільного телефонних рахунків працівників охорони здоров'я на три місяці. Фото: Пол Кейн/Getty Зображення
Пропозиції стежити за публікацією новин корп. А хотілки матеріалів для медичних працівників під час епідемії COVID-19, із засобів індивідуального захисту для лікарів і медсестер до повного впровадження обіцяних 100 лихоманкою клініки.
МС Росмарин "Байєром" сказав Оптус розроблена схема підтримки австралійців, ризикуючи власним здоров'ям, щоб врятувати життя інших людей.
"Це важкі часи і ми визнаємо, що наші медичні працівники ставлять себе на передньому краї день у день, щоб захистити і допомогти австралійцям в ході цієї пандемії, і ми хочемо сказати спасибі", - сказала вона.
“Ми дуже вдячні всім медсестрам, лікарям та іншим медичним працівникам, які працюють в безпрецедентних умовах. Отже, ми будемо відмова від їх Оптус заряджає мобільний рахунок відкрити в знак визнання їх неоціненну підтримку і відданість".
Конкурент Vodafone також підійде до столу для підтримки медичних працівників, пропонують два місяці безкоштовного телефону служби для зареєстрованих практиків, щоб допомогти їм "стати на ту життєво важливу роботу вони роблять" для боротьби з коронавірусом залишаючись на зв'язку.
Новий генеральний директор Оптус Келлі Росмарин "Байєром". Фото: Брітта Кемпіон / Австралійський
Медичні працівники будуть в змозі підписати схему на Оптус сайті на наступному тижні.
Крім того, компанія буде скасувати Оптус спортивні збори за передплатою і ввести необмежені завантаження своїх послуг фіксованого ШСД до кінця травня.
БІЛЬШЕ НОВИН:
Барбос попередження після того, як орендарі сказали, щоб заплатити орендну плату з супер
Легко пояснює: можуть домашні тварини заразитися і передати його?
Запитай експерта: Коул вирішує питання супермаркеті
Новий життєвий цикл завдання для австралійця працівників
Найбільший оператор телекомунікацій в Австралії, Австралійська Telstra, ще повинна відповідати пропозиціях від своїх суперників, але прес-секретар заявив, що компанія розгляне нові заходи, щоб відповідати швидко мінливим умовам.
Він сказав, що працівники охорони здоров'я можуть отримати доступ до додаткові дані мобільний телефон протягом квітня і необмежений широкосмуговий популярність, що він ложив на всіх клієнтів.
"Ми відчуваємо велику повагу до нашим передовим медичним групам, і вони роблять феноменальну роботу в складних умовах", - сказав співрозмовник агентства. "Ми оголосили ряд ініціатив, щоб допомогти клієнтам, малому бізнесу та широкої громадськості протягом цього періоду невизначеності".
Спочатку опубліковано asFree дзвінки для практичних працівників: що необхідно знати
Категория: Телефоны