Огляд Predator: Hunting Grounds — браконьєрство в мисливських угіддях Хижака


Опубликованно 07.05.2020 09:10

Огляд Predator: Hunting Grounds — браконьєрство в мисливських угіддях Хижака

Проекти з асиметричним мультиплеер ставлять перед розробниками ряд викликів як з точки зору балансу, так і самого геймплея. Навіть досвідченим командам не завжди вдається зробити подібні ігри веселими, а про шедевральності і заїкатися не доводиться.

Після випуску спірної Friday the 13th: The Game хлопці з IllFonic, мабуть, отримали «буст» мотивації, і зважилися на ще один подібний проект, але вже з іншої всесвіту. Так на світ з'явилася Predator: Hunting Grounds, яка стане відмінним прикладом для інших розробників. Зав'язка сюжету і сеттінг

Синопсис сюжету Predator: Hunting Grounds вміщується в назві гри, яке можна перевести як «мисливські угіддя хижака». У гри немає одиночній кампанії, так що розробники не стали морочитися над історією і навіть розповіддю про дійових осіб. Мабуть, мається на увазі, що грають і так знають, хто такий Хижак, і чому він на Землі полює за четвіркою солдатів.

Все ж лаяти за це Predator: Hunting Grounds не хочеться. Заощадивши на сценаристе розробники змогли випустити гру з демократичним цінником в $40 на PlayStation 4, які гравець віддає тільки за мультіплєєрний режим. В Epic Games Store (гри немає в Steam) гру і зовсім віддають за 569 грн, так що гріх скаржитися.

Відмовившись від сюжету, розробники приділили увагу до мультиплееру, так що і огляд зосередиться саме на цьому аспекті. Асиметричність ігрового процесу полягає в протистоянні четвірки людських солдатів проти одного інопланетного хижака. З усією відвагою першими в витрата пустимо військових. Очима морпеха

Ігровий процес за солдатів здається найбільш цікавим і насиченим, так як геймерам дають більше завдань в рамках матчу. Починається бій з висадки піхотинців в джунглях і короткого брифінгу, в якому ті отримують три завдання. Від бою до бою вони відрізняються, але загалом все зводиться до трьом цілям: піди туди, убий важливого ворога, зроби щось з комп'ютером і вирушай до точки евакуації. Не самі веселі квести, але вони не змушують сидіти на місці, роблячи процес більш цікавим.

Піхотинцям будуть заважати ворожі солдати під управлінням штучного інтелекту. Вороги, м'яко кажучи, тупіше штурмовиків з «Зоряних воєн», але зате більш влучні. ІІ-супротивника досить точно стріляє, але от слова «тактика» і «стратегія» йому чужі. Солдати просто йдуть напролом і стріляють по всьому що рухається.

Тому для гравця противники перетворюються на гарматне м'ясо, притому у всіх сенсах. Механіка стрільби також не радує, і порівняти її можна з проектами 2010 року — пластикове зброю з незграбними анімаціями і зачатками «імпакту». Віддача начебто і є, але відчувається процес як стрільба з макета автомата. Вороги також не поспішають реагувати на попадання, і не видають емоцій до самої смерті.

Спростити протистояння ІІ і Хижакові допоможуть перки. Перед боєм кожен гравець може вибрати собі клас бійця, а також його екіпіровку, основне і другорядне зброя, гранати, аптечки та вміння. Останні можуть підвищити шкоди, дати більше здоров'я, подовжити ефект дії маскування і так далі.

Очима хижака

Маскуватися бійцям потрібно не від ІІ-солдатів, а від Хижака, головне завдання якого — вбити всіх піхотинців. Це єдина мета антагоніста, причини якої також особливо не пояснюють. Просто потрібно і все.

Все ж Хижак викликає більше позитивних емоцій за рахунок відмінної комбінації анімацій і звуків. Інопланетянин дійсно відчувається як «машина для вбивства» з-за свого статури, важких кроків і важких ударів. Переміщатися Хижак вміє по землі і деревам. Для другого способу розробники навіть придумали зручну механіку. Щоб швидко переміщатися між гілками гравцеві досить вибрати напрямок і іноді натискати кнопку для стрибка.

Б'ється Хижак з допомогою інопланетних технологій і старих добрих кігтів. Як і у випадку з піхотинцями, арсенал можна налаштувати, додавши сітку-пастку, меч, гранати і так далі. Присутні і перкі, що збільшують швидкість, витривалість та інші показники Хижака. В арсеналі є і спеціальний довгий стрибок, який стане в нагоді для втечі. А тікати доведеться часто.

Хижак хоч і відчувається «машиною для вбивства, але насправді таким не є. Нагадаю, що протистоїть інопланетянину четвірка бійців, які разом можуть убити його без особливих проблем. Навіть пара солдатів становить небезпеку для Хижака, так що про агресивної гри можна забути.

Звичайно, Хижак може перемогти групу з чотирьох піхотинців, і кілька разів мені це вдалося. Все ж більш умілі гравці частіше встигали або втекти, або всю гру трималися разом, не даючи мені жодного шансу.

У результаті нашої «машині» доводиться вичікувати момент, коли піхотинці розділяться, і нападати на кожного по одному, що вдається вкрай рідко. Для злагодженої команди Хижаки і зовсім перетворюється в жертву, яку вони самі намагаються вистежити і вбити. В одному з матчів, так і сталося, і цілий загін (включаючи мене) кинув виконання завдання і відправився вбивати інопланетянина. Проблеми Хижака

Тут ми підбираємося до головної складності при створенні проектів з асиметричним мультиплеер. Такі ігри складно збалансувати, так як розробники не хочуть зробити з «боса» безсмертного ката, а з піхотинців — витратний матеріал. У Predator: Hunting Grounds вийшло приблизно також, але з точністю навпаки. У фільмах Хижак регулярно кидався в атаку на групу солдатів і без особливих зусиль з ними справлявся.

На жаль, IllFonic не добилися такого ефекту. Найвигідніша стратегія — розстрілювати ворогів енергетичної гарматою сидячи на дереві, і спуститися, коли їх залишиться двоє. До всього місцевий мережевий код не завжди зараховується попадання, і не факти, що ваші постріли досягнуть мети.

Частково проблема полягає і в системі прогресії. У гравців є загальний рівень аккаунта, підвищуючи який вони відкривають нові вміння, екіпіровку і зброю. Для перемоги над Хижаком солдатам вистачить і базового комплекту, а ось інопланетянину, щоб відчути перевагу, доведеться підкачатися. Технічна частина

З технічної сторони у Predator: Hunting Grounds також не все добре. Відразу зазначу, що гра тестувалася на PlayStation 4, і згадані проблеми стосуються тільки цієї платформи.

Виглядає Predator: Hunting Grounds гірше більшості проектів 2020 року. Сама картинка приємна, але як тільки починаєш придивлятися до текстур, то сльози накочуються самі по собі. Вам навіть не доведеться залазити в кут карти, щоб це побачити. Спершу мені навіть здавалося, що гра просто не встигає прогрузить текстуру.

Проект будувався на Unreal Engine 4, але розробники явно поспішали. Це вилилося і проблеми з оптимізацією, так що осідання частоти кадрів зустрічаються регулярно, особливо завантажених сценах з вибухами.

Всі ці проблеми здаються незначними на тлі часу підбору гравців. Поки що мій рекорд — 15 хвилин. У середньому супротивників шукає за 7-8 хвилин, що також дуже довго. Притому гра підтримує крос-плей між PS4 і PC. Незважаючи на всі мінуси гра видалася мені веселою, але 10-хвилинний підбір гравців просто відбивав бажання грати. У сухому залишку

Predator: Hunting Grounds не можна назвати поганою грою — швидше сирої. Проект складається з дуже цікавих задумок, які просто не допрацювали до кінця. Як мінімум, балансу і механіки стрільби варто було б приділити більше часу. Зараз не 98-й рік, і у розробників досить правильних прикладів для наслідування. IllFonic явно поспішили з випуском ігри, і також стали прикладом, але показали як не треба робити. Predator: Hunting Grounds явно не безнадійна і розробники можуть її доопрацювати, але в нинішньому стані гру можна рекомендувати тільки затятим фанатам всесвіту.

Причини купити ви фанат всесвіту хочете побувати в ролі Хижака асиметричний мультиплеер — ваша стихія

Причини не купувати вам важливий хороший баланс гра не для шанувальників шутерів ви не готові миритися з оптимізацією

Кращі аксесуари для геймерів за вигідною ціною 10 самих продаваних геймерських мишей з Aliexpress 7 кращих механічних клавіатур на AliExpress 10 класних мікрофонів з AliExpress для стріму 10 контролерів для смартфонів і планшетів, що покращують шанси вижити в PUBG та її аналоги 10 самих продаваних TWS-навушників з Aliexpress ціною до 25 доларів



Категория: Техника