Марку Infiniti чекає повне «перезавантаження»
Опубликованно 03.06.2020 00:45
У нових автомобілях Infiniti стане ще більше спільного з Nissan.
Стратегія «реновації», озвучена керівництвом альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi в кінці минулого місяця, не могла не торкнутися марку Infiniti. Оскільки продажу автомобілів з шильдиком Infiniti продовжують падати, в найближчому майбутньому марку чекає «перезавантаження». За словами головного виконавчого директора Nissan Ашвані Гупта (Ashwani Gupta), який призначений відповідальним за реалізацію трирічного плану виходу з кризи, преміальне підрозділ перетвориться на якусь подобу «Nissan плюс».
План по поверненню Infiniti «колишньої пишноти» полягає в більш широкому використанні платформ і технологій Nissan. Це може означати зникнення з лінійки існуючих задньопривідних автомобілів Infiniti, тоді як перші моделі «перезапущенной» марки з'являться в 2023 році. Основним ринком їх збуту стануть США і Китай. По всій імовірності, нові моделі Infiniti розділять основу з такими продуктами Nissan, як Altima і Maxima, тобто отримають передній привід і ті ж силові установки. Крім того, їм дістається фірмова гібридна система Nissan - e-Power, але для моделей Infiniti її віддачу планується підвищити.
Зараз основним ринком Infiniti є США. У 2019 році світові продажі автомобілів підрозділу склали 188 994 одиниць, з них 117 708 продали в США. При цьому в порівнянні з 2018 роком продажі марки на місцевому ринку впали на 21%. Перегляд стратегії Nissan і в цілому альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi повинен виправити ситуацію на краще. Саме на це і спрямована нова стратегія розвитку японсько-французького альянсу, озвучена минулого тижня.
Категория: Автомобили