Jeep оголосив конкурс на кращу «пасхалку»


Опубликованно 29.06.2020 01:00

Jeep оголосив конкурс на кращу «пасхалку»

Переможець отримає сертифікат на покупку будь-якої моделі марки.

Компанія Jeep оголосила конкурс під назвою Next Jeep Easter Egg, в якому може прийняти участь будь-який повнолітній житель США. В якості нагороди автор кращої «пасхалки» отримає сертифікат на 50 тисяч доларів і зможе придбати будь-яку модель марки 2020 року або новіше. Наприклад, «упакований» Grand Cherokee Overland або екстремальний Wrangler Rubicon, які на американському ринку оцінюються приблизно в таку суму.

Крайня дата подання проектів - 2 липня 2020 року. Оцінювати роботи претендентів будуть за трьома критеріями: креативності, відповідно філософії бренду і простоті реалізації, тобто наскільки просто її можна фізично реалізувати в автомобілі.

Перша «пасхалка» з'явилася на позашляховику Jeep Grand Cherokee четвертого покоління 2011 року випуску. Всі пішли за ним моделі незмінно отримували різні забавні штрихи, від силуету фірмовою радіаторних грат від головній оптиці до карти пустелі Мохаве, снігової людини і легендарного позашляховика Willys 1941 року в кутку лобового скла. Наступним стане зображення, придумане переможцем конкурсу Next Jeep Easter Egg.



Категория: Автомобили