Тисячі бути повернена телефонних продажів


Опубликованно 11.07.2020 02:35

Тисячі бути повернена телефонних продажів

Рітейлер електроніки вам Гизмо зобов'язався відшкодовувати близько 4000 клієнтів, які були звинувачені небажаних для покупок до охолодження пройшла період.

Її єдиним директором, якісне про Бисть зробив судовому порядку здійснює такі розслідування Барбоса їдця.

Австралійської конкуренції та захисту споживачів (ACCC) заявила, що в період між Лютим і жовтнем минулого року, зробити Гизмо сприяє і продається електроніка близько 8100 клієнтам по всій Австралії, в тому числі багато у віддалених корінних громад.

По темі: Фото додаток тепер під слідством

Якщо ви готові купити щось по телефону, у вас є 10 робочих днів, щоб змінити свій розум, перш ніж ви можете оплатити.

По темі: Як виправити докучливий батареї iPhone злив АССС сказав, що майже половина з цих клієнтів були пред'явлені звинувачення протягом періоду часу (10 робочих днів), в яких клієнти повинні зробити, щоб змінити свою думку після того, як погодився придбати щось продається реклама.

"Є закони в місці, щоб захистити споживачів під час вхідних дзвінків або візитів, а це включає в себе 10-денного періоду охолодження", протягом якого замовник може відмовитися без фінансових витрат," суд уповноважений АССС Сара сказав.

"Містер Бисть зізнався, що зробити Гизмо прийняв повну або часткову оплату за товар протягом періоду охолодження, і що це, швидше за все, порушили Австралії про права споживачів."

Тепер містер Бисть має чотири тижні, щоб направити його компанії ідентифікувати клієнтів, платежі яких вони прийняли під час похолодання і написати їм по електронній пошті або лист, щоб викласти своє право на повернення.

Хоча продажі були зроблені по телефону і доступ в інтернет може бути поганим для постраждалих клієнтів у віддалених районах, не було замовлення, зроблений для компанії, зв'яжіться з клієнтів по телефону.

Письмової комунікації постає краще під правовий контроль, ніж телефонна розмова, і приклад листа забезпечується АССС показує, що він повинен містити номер телефону, постраждалі клієнти можуть дзвонити.

Вам Гизмо доведеться організувати та оплатити повернення пристрою протягом семи днів, а також доведеться видалити всі ваші дані, протягом семи днів з дня отримання їх у робочому стані.

Будь-які предмети, що не мають права на необхідність повернення повинна бути повернена з зазначенням причини, чому повернення був відхилений.

Витяги приклад листа вам Гизмо доведеться відправити потерпілих клієнтів.

Містер Бисть є п'ять тижнів, щоб довести АССС, що вам Гизмо знайшов і зв'язався з постраждалими клієнтами.

Містер Бисть теж повинен залишатися єдиним директором і акціонером вам Гизмо не менше трьох років (якщо не зняли з обліку) і не може скасувати реєстрацію сам протягом двох років.

Він також не мають права брати участь в будь-якому бізнесі, який пропонує, веде переговори або укладає небажаних споживчими угоду на найближчі п'ять років.

Вам штуковина не буде дозволено брати участь у подальшому небажаних продажу споживачеві, буде виконувати всі гарантійні претензії продукції, що продається, і підтримувати довідник "Жовті сторінки" список на строк не менше двох років.

Там не здається, бути яка-небудь вимога, щоб відповісти на ваш телефон.

Дзвінки за вказаним номером компанії по телефону, а також одного, як вважалося, належали р-н Бисть залишився без відповіді, коли новини.ком.АУ намагався зв'язатися з ним у п'ятницю.

Один пішов прямо на голосову пошту, не повідомлення, а інший був відключений.

Сайт компанії виглядає так само вниз.

Було залишено повідомлення на номер мобільного телефону, який пішов прямо на голосову пошту.



Категория: Телефоны