Марка Opel оновила логотип
Опубликованно 13.07.2020 01:35
Першою моделлю марки з оновленою «блискавкою» став кросовер Opel Mokka нового покоління.
Opel Mokka майбутнього, другого покоління став символом нової віхи в історії марки. Це перша модель з новим фірмовим «обличчям» Opel Vizor, повністю цифровим детокс-кокпітом Pure Panel і оновленим логотипом-«блискавкою». Надалі такий логотип прикрасить всі нові моделі марки.
Легендарна «блискавка в кільці» вперше з'явився в 1963 році. В залежності від моделі та року випуску, логотип міг трохи відрізнятися, але вперше корпоративний дизайн змінили в 1987 році. Таке перетворення сталося вже в цьому тисячолітті: «блискавка» придбала тривимірну форму, а однотипні логотипи та емблеми на різних продуктах стали походити один на одного.
Починаючи з 2016 року, всі моделі Opel прикрашала гострокутної хромованою блискавкою. А влітку 2017 року була розроблена нова двомірна «блискавка», яка ідеально поєднується з таким же двомірним логотипом, використовуваним для реклами та комунікації в «цифровому» світі.
У новій версії навколишній кільце стало тонше, фірмова «блискавка» на його тлі - більш виразною. Всі деталі виконані загостреними, з дуже малими радіусами заокруглення, а інтегрована в нижню частину напис «Opel» нагадує «тонку гравіювання на ювелірному виробі». У нового Mokka оновлена «блискавка» вбудована в оригінальну передню частину Opel Vizor. Такий же логотип є на кришці багажника, де він межує з написом «Mokka», виконаної спеціальним шрифтом.
Категория: Автомобили