Новий Mercedes-Benz S-Class навчили «підстрибувати» при бічному зіткненні
Опубликованно 04.08.2020 14:35
Компанія Mercedes-Benz поділилася новою інформацією про флагманському седані S-Class наступної генерації.
Mercedes-Benz S-Class в кузові W223 вийде на ринок у 2021 році. Вже відомо, що флагманський седан укомплектують новою інформаційно-розважальною системою MBUX. Нова порція інформації від виробника стосується вдосконаленої пневматичної підвіски, рульового управління заднім мостом і систем безпеки.
Один з найбільш значущих надбань нового S-Class стане нова «розумна» підвіска E-Active Body Control з електронним управлінням, гидропневматическими вставками і 48-вольтової системою. Використовуючи дані, отримані від встановленого в передній частині автомобіля блоку, що складається з стереокамери, двох десятків сенсорів і п'яти процесорів, система заздалегідь налаштовує характеристики демпфуючих елементів під нюанси дорожнього покриття. Як стверджують розробники, в новому поколінні седан може приподыматься вгору, опускатися вниз і зміщуватися в бік.
Крім того, вперше в S-Class система E-Active Body Control доповнено функцією превентивного захисту при бічному ударі Pre-Safe Impulse Side, вже доступною в інших моделях марки. У разі виявлення ймовірного зіткнення, щоб мінімізувати пошкодження електроніка піднімає передню частину кузова автомобіля на 76 мм.
Також S-Class вперше отримав функцію управління заднім мостом. В залежності від версії рульового управління кут переміщення задніх коліс може бути до 4.5 або до 10 градусів. При цьому радіус розвороту седана зменшиться на 2 метри.
Ще одне нововведення - фронтальні подушки безпеки для пасажирів другого ряду. Нові подушки у формі крил захищають задніх пасажирів від лобового удару і, на відміну від традиційних подушок безпеки, утримують повітря всередині. Замовити їх можна буде тільки разом з капітанськими задніми сидіннями.
Категория: Автомобили