Apple називає Юристи за логотип груша


Опубликованно 10.08.2020 22:05

Apple називає Юристи за логотип груша

Apple, стверджує, що "мінімалістичний дизайн" з Prepear грушевий логотипу та його "прямокутний аркуш ... легко викликає в пам'яті знаменитий яблуневий логотип Apple і створює подібні комерційні враження", за словами Apple це заперечення до того, як США по патентах і товарних знаках, отриманих MacRumours.

Prepear це блюдо-планування програма, яка дозволяє користувачам зберігати і систематизувати рецепти і він покладається на магазин мобільних додатків від Apple для доставки своєї програми.

Apple також стверджував своє власне додаток Здоров'я робить таку річ, як Prepear і споживачі можуть прийняти його за одного з своїх продуктів, тому що здається, що компанія хотіла зробити.

Логотип Apple є визнаним у всьому світі і компанія серйозно про її захист. Фото: Младен Антонов/ГВП

По темі: 'смішним' цінами телефон гепнув

По темі: Все, що озвучується на розпакованому заході Samsung

Програма "Здоров'я" "забезпечує централізоване зберігання здоров'я і фітнес-даних ... однією з категорій виділяється на додатки Health від Apple-це харчування".

Apple також стверджує, що "споживачі легко зв'язати мітки Apple з медицина, Здоров'я та загальне самопочуття".

Яблуко виступає проти реєстрації, стверджуючи, що Логос-це "може викликати плутанину, помилки або обман".

Додаток Prepear походить від супер здорових дітей, фуд-блог почали з дієтологом і мати чотирьох дітей Наталія Монсон.

По темі: Розумний Хак розблокує телефон з маскою

По темі: соромно помилкою Амазонки засновника

У пості на Instagram, Міс Монсон зачинив претензії обчислювальної гіганта, і говорила, що відчуває "моральне зобов'язання", щоб виступити проти нього.

"Ми захищаємося проти Apple не тільки зберегти наш логотип, але щоб відправити повідомлення для великих технологічних компаній, що залякування малих підприємств має свої наслідки," Міс Монсон писав.

“Трильйон доларів компанії Apple, вирішив протиставити і йдуть після знака нашого малого бізнесу, сказавши, що наш логотип груша занадто близько до їх логотип Apple і нібито шкодить їх бренду?

"У той час як весь світ виходить з їх шляху, щоб допомогти малому бізнесу в період пандемії, в Apple вирішили піти після того, як наш малий бізнес".

Вона стверджувала, що Apple зробив щось подібне для "десятки інших малих бізнес-фрукт логотип компанії".

Додаток Prepear Наталі Монсона покликана допомогти батькам планувати здорове харчування. Фото: Instagram/Натале Монсон

Сам додаток було викликано діями іншої Великої п'ятірки Tech компанія, натхненна скорочення трафіку на блозі МС Монсона після того, як Facebook змінив алгоритм.

"Я хотів створити платформу для інших блогерів для реалізації тієї ж стратегії я зробив так, що коли алгоритми змінюються, коли конфіденційності правила змінюються, коли в мережі змінюється і ви не маєте контролю над ваш трафік і дохід від реклами, ваш бізнес не вмирає," Міс Монсон написав на веб-сайті платформи.

"Яблуко була протилежною малому бізнесу з фруктами, відповідні логотипи, запустивши дорогі юридичні дії, навіть якщо ці логотипи не схожий на те, що яблучний логотип, або не до тієї ж лінії бізнесу, як Apple, взагалі," клопотання організатор та Prepear співзасновник Рассел Монсон розповів про своє Change.org сторінки.

У понеділок вранці, клопотання мчав до своєї мети на 25 000 підписантів, з більш ніж 18 500 підписантів.

Логотип Apple добре відома в усьому світі, і компанія прагне захистити його в минулому.

У минулому році компанія заперечувала проти реєстрації товарного знака норвезької політичної партії, Яблуко.

Компанія також заперечував на товарний знак подана в 2018 році для Апфель маршрут cyclepath в Німеччині, тематичний велосипедний маршрут по великій площі вирощування яблуні країни.



Категория: Телефоны