Samsung продовжує втрачати позиції на китайському ринку смартфонів
Опубликованно 12.02.2018 00:51
Продукція компанії Samsung стає все менш популярною на китайському ринку смартфонів: якщо в минулому кварталі південнокорейський гігант займав 9 місце в рейтингу постачальників і 2% ринку, то в четвертому кварталі, за прогнозами Strategy Analytics, частка Samsung зменшиться до 1,6%.
Продукція компанії Samsung стає все менш популярною на китайському ринку смартфонів: якщо в минулому кварталі південнокорейський гігант займав 9 місце в рейтингу постачальників і 2% ринку, то в четвертому кварталі, за прогнозами Strategy Analytics, частка Samsung зменшиться до 1,6%.
А адже ще кілька років тому успіхи Samsung були більш вражаючими — близько 20% китайського ринку. З часом компанію почали «посувати» вітчизняні Huawei, Xiaomi, Oppo і Vivo, і зараз її частка зменшилася більш ніж у 10 разів. При цьому 4 головних конкурента Samsung займають 66% китайського ринку.
Незважаючи на це, Samsung залишається лідером з поставок смартфонів у світі (83,3 мільйона пристроїв за 12 місяців). Поки що?..
Джерело: The Investor
Категория: Техника