Чому виникає при підключенні до інтернету 651 помилка ("Ростелеком")?


Опубликованно 15.02.2018 09:00

Чому виникає при підключенні до інтернету 651 помилка (

Абоненти провайдера «Ростелеком», який надає послуги доступу в інтернет з використанням підключення через ADSL-модеми, досить часто при спробі з\'єднання (дозвону) отримують повідомлення про те, що сталася помилка модему «Ростелеком» 651. Багато хто тут же починають панікувати і дзвонити в службу підтримки. Робити цього не варто, оскільки якщо поява збою не пов\'язано саме з провайдером, в більшості випадків усунути його можна самостійно. Далі додається невелика інструкція з приводу того, які дії можна виконати в різних ситуаціях. Чому виникає помилка 651 «Ростелеком»?

Про методи усунення збою поговоримо трохи пізніше, а поки розглянемо, що ж могло стати причиною його появи, адже, здавалося б, ще вчора все працювало як годинник.

Більшість фахівців серед усіх можливих ситуацій виділяють наступні:блокування з\'єднання захисними компонентами системи і антивірусами;некоректні параметри модему;«зліт» або старіння драйвера мережевої карти;неправильне підключення модему і вводяться при вході дані користувача;конфлікти між декількома мережевими картами (якщо вони встановлені);збої в роботі використовується підключення;вірусне вплив;проблеми зі сторони провайдера.

Виходячи з зазначених типів ситуацій, можна приймати конкретне рішення щодо усунення виникаючих проблем.Помилка «Ростелеком» 651: що робити в першу чергу?

Взагалі, вважається, що при появі таких збоїв все мережеве обладнання підлягає перезавантаження. Це аксіома. І помилка підключення 651 «Ростелеком» в даному випадку винятком із правил не є.

Цілком можливо, що на програмному або апаратному рівні стався короткочасний збій. Просто перезавантажте модем і комп\'ютерний пристрій. На модемі бажано не робити скидання, а на деякий час відключити його від електромережі.Блокування з боку антивіруса

Досить часто наголошується, що помилка 651 «Ростелеком» при підключенні до інтернету може бути пов\'язана і з тим, що встановлена штатна антивірусна програма або навіть власний файрвол Windows просто блокують з\'єднання.

Як вже зрозуміло, що виходом зі сформованої ситуації для початку стане відключення антивіруса, скажімо, хвилин на десять з наступною перевіркою можливості встановлення зв\'язку. Якщо помилка «Ростелеком» 651 з\'явиться знову, зробіть повну деактивацію брандмауера в налаштуваннях системи, хоча робити цього не рекомендується. Але не бійтеся. Нічого страшного в цьому немає. У випадку, якщо з\'ясується, що блокування здійснюється саме з боку цих двох компонентів, залиште файрвол відключеним і змініть антивірусне програмне забезпечення.Установка коректних налаштувань модему

Але це були лише окремі випадки. Зазвичай проблема полягає не в цьому. Здебільшого поява помилки інтернету «Ростелеком» 651 пов\'язують з некоректними опціями, встановленими у налаштуваннях маршрутизатора.

У цьому випадку необхідно через будь-який інтернет-браузер увійти в веб-інтерфейс модему і перевірити правильність налаштувань. Для цього використовуйте розділ WAN або Internet і перевірте режим роботи. Він повинен бути встановлений на Bridge.

В якості додаткової міри зверніться в службу підтримки і задайте параметри VPI і VCI. При необхідності внесіть відповідні корективи і збережіть налаштування.

Якщо маршрутизатор працює в режимі роутера, перевірте, щоб тип з\'єднання був встановлений на PPP over Ethernet (PPPoE).

Проблеми з драйверами

У разі повторного появи помилки «Ростелеком» 651 необхідно перевірити і стан драйвера мережного адаптера. Цілком можливо, що вони, що називається, «злетіли» або банально застаріли.

Спочатку виберіть «Диспетчер пристроїв» (можна використовувати меню «Виконати», в якому прописується рядок devmgmt.msc), потім знайдіть свою мережеву карту і через меню ПКМ або на вкладці властивості драйвера зробіть оновлення керуючого. Якщо це не допоможе, повністю видаліть пристрій з системи, і інсталюйте драйвери заново, не використовуючи базу даних Windows, а оригінальний диск, що постачається при купівлі комп\'ютерного пристрою. Якщо такого диска немає, скористайтеся програмами-каталогами зразок DriverPack Solution або SlimDrivers.

Підключення FTTB і GPOE

Якщо помилка «Ростелеком» 651 з\'являється при такому типі підключення, коли підключення до оптичної лінії здійснюється через виту пару, необхідно перевірити, щоб кабель був підключений до порту маршрутизатора WAN, а не LAN. Крім того, переконайтеся в правильності введеного логіна і пароля.Проблеми при установці декількох мережевих карт

Ще одна поширена причина появи помилки «Ростелеком» 651 – наявність на комп\'ютерному пристрої декількох мережевих карт, що може провокувати конфлікти обладнання та його керуючої частини. Операційна система просто не може вибрати, який саме пристрій необхідно використовувати в якості основного, звертаючись до драйверів то одного, то іншого.

Для усунення проблеми увійдіть в «Диспетчер пристроїв» і відключіть одну з мережевих карт, використовуючи для цього відповідний пункт у меню ПКМ. Після цього переконайтеся, що у налаштуваннях первинних систем і UEFI BIOS встановлені аналогічні параметри.Збої в роботі підключення

Якщо вище запропоновані методи потрібного ефекту не дали, скористайтеся Панеллю керування», увійдіть у розділ мережних підключень і видаліть те, яке використовується в даний момент.

Після цього в тому ж розділі створіть аналогічне нове підключення, вказавши параметри, які були використані до появи збою.Вплив вірусів

Нарешті, найнеприємніше полягає в проникненні на комп\'ютер різного роду вірусів, які теж здатні змінювати мережеві настройки, впливати на операційну систему або порушувати роботу тих же драйверів.

Для сканування комп\'ютера використовуйте утиліти портативні (а не стаціонарний антивірус, встановлений у системі). Для цих цілей чудово підійдуть програми на кшталт KVRT або Dr. Web CureIt. Оптимальним варіантом вважається застосування додатків, званих Rescue Disk. Вони вигідно відрізняються тим, що мають власні завантажувачі, а при старті зі знімного носія з них можна завантажитися і виконати сканування ще до того, як буде запущена основна операційна система.Проблеми на стороні провайдера

Нарешті, якщо проблема пов\'язана саме з провайдером, наприклад, з проведенням технічних робіт, зверніться в службу підтримки та уточніть, коли працездатність обладнання буде відновлена.Короткий підсумок

В принципі, наведені вище методи в більшості випадків усунути появу описаної помилки дозволяють практично завжди. Тут не розглядалися питання, пов\'язані з поломкою обладнання, оскільки в такій ситуації доведеться звертатися в який-небудь сервісний центр і перевірити працездатність модему. Крім того, іноді буває доцільно перевірити вхідні підключення. Можливо, десь перебитий кабель, який заходить в маршрутизатор. Іноді трапляються ситуації, коли модем «втрачає» сигнал телефонної лінії, але це рідкість.

У будь-якому випадку, насамперед зверніть увагу на перезавантаження всього обладнання, встановлення коректних опцій і налаштувань для підключення оновіть або перевстановіть драйвери мережевого адаптера (оновлення в автоматичному режимі можете зробити у друзів, у яких є підключення до інтернету, використовуючи для цього утиліту Driver Booster).



Категория: Техника