Австралія стає флот з літаків Boeing 737 Макс 8С
Опубликованно 21.01.2019 07:20
До катастрофи в понеділок, який бачив бюджетні авіакомпанії новий максимум 8 зануритися в океані Індонезії всього 13 хвилин після зльоту, загинули всі 189 на борту, четверте покоління 737 став самим затребуваним літаком в галузі.
Але з причиною авіакатастрофи Лев досі невідома, припущення про те, що вина лежить на пілоті, сам індонезійська ремонтників або виробником кріплення.
"(737 максимум 8) сама по собі надзвичайно надійний, сильніше і могутніше, ніж раніше Боїнги 737," австралійська авіація журнал видавець і колишній льотчик-винищувач християнської Boucousis розповів новини.ком.АУ.
“Очевидно, там була якась катастрофічної події, але це занадто рано в розслідуванні, щоб сказати, чи є це проблема з літака, помилка пілота, теракт або бомбу, або несправність ремонт.
“Але це дуже цікава річ. (Аварія) стався на дуже доброякісні етапі польоту, в той час як погода була хороша. Це незвичайно".
Знайдені уламки від нещасливого Лева авіапереліт ДжейТи 610 викладаються як президент Індонезії Джок Видодо відвідав пошуково-рятувальних робіт Центру.
Дівоча Австралія замовила 30 максимум 8 літаків, перший з яких повинен прибути в листопаді наступного року. Компанія також замовила 10 літаків Boeing максимум 10С — п\'ятий і найбільший варіант із серії — які поповнять австралійського флоту від 2022.
Сказав містер Boucousis він міг зрозуміти, чому деякі австралійці не могли б хотіти ступити на 737 MAX 8 і причина аварії поки невідома.
Лев JT610 авіапереліт тільки з 15 серпня, але була виконана хаотично, принаймні один раз до фатального польоту, у відповідності з клієнтами.
Компанія є одним з найбільших клієнтів компанії Boeing, розщедрюватися в 2011 році $22 млрд за 201 737 MAX 8 і літаки.
Лев керуючий директор Air Даніель треба путуть була запланована зустріч з представниками Boeing після перевірки решти 10 компанія МАКС 8С раніше в середу.
“Звичайно, є багато речей, ми запитаємо у них, у всіх є питаннячка тут, чому? Що трапилося з цією новій площині?" Містер треба путуть сказав АП.
На 737 MAX 8 і випробування літака в Дарвіні.
В результаті аварії, авіаторів були швидкі, щоб вказати провину в Індонезії, яка має жахливі показники з безпеки польотів.
Всього 10 місяців тому, втома пілотів і помилки екіпажу викликало у зіткнення в повітрі між іншої Лев авіарейсу і літака повітря батіку поруч з Сурабая.
Дані з Flightradar24 показує рейси JT610 боровся з моменту їх виїзду з аеропорту Джакарти в 6.20 ранку, скелелазіння і хаотично падають перед зануренням 1480 метрів за 21 секунду.
Вже після з\'ясувалося, що Лев JT610 авіапереліт зазнав під час перельоту з Балі в Джакарту менш ніж за 24 години до свого фатального польоту в понеділок подібні питання, підвищуючи ймовірність механічної поломки.
Пасажирів на недільний рейс сказати, незабаром після зльоту, літак почав лазити, і падати, як на американських гірках, в результаті кілька людей блювота і паніка. Вони також взяли до соціальних медіа, щоб скаржитися на проблеми з інтернетом і освітлення салону.
В результаті аварії, авіаторів були швидкі, щоб вказати провину в Індонезії, яка має жахливі показники з безпеки польотів.
Спеціаліст по авіації Філіп Баттерворт-Хейс сказав, що це було незвично для літака, щоб випробувати висоті труднощів під час зльоту, який зазвичай контролюється автоматичними системами літака.
"Це не вписується в автоматичний режим "політ"," сказав він CNN.
"Якщо літак намагався виправити себе на час з ряду причин."
Сказав пан Баттерворт-Хейс на Flightradar 24 дані показали, що “надзвичайно нестійкої вертикального профілю польоту.
"Рівно в той же час, як швидкість виросла там був висоті діп, що означало, що в цей момент там було досить деяка втрата контролю".
Дівоча Австралія каже, що буде уважно стежити за розслідуванням Лев авіакатастрофі. Фото: Додається
Колишній американський Національний рада з безпеки на транспорті авіакатастрофи слідчий Пітер Goelz сказав, що дані ясно показали проблеми з швидкості і висоті літака.
"Там щось явно не так, як швидкість повітря і висота, які б вказували на системи керування польотом", - сказав він. "Це електродистанційної системи — автоматизовані — і пілоти, можливо, не вдасться усунути збої в своєчасному образі."
Містер Boucousis сказав, що чув "безліч чуток і теорій" про те, що може бути причиною аварії, але сказав, що істина не може бути відома до чорних скриньок літака — мовний самописець (CVR) і даних бортового самописця (параметричний) були відновлені.
"Малоймовірно, щоб бути з MH370 тип ситуації, тому що літак впав приблизно в 30м від води, так що сподіваюся, кап і FDR може бути отриманий і ми можемо дізнатися, що сталося за ці 13 хвилин між злітає і падає в океан."
Незаймана Австралія заявила, що буде стежити за розвитком подій напередодні запланованого прибуття першого 737 Макс 8С в наступному році в листопаді.
У цей день влада Індонезії заявила про виявлення фюзеляжу літака, у водах Танджунг Караванг, 15 морських миль від району, де літак втратив контакт.
Боїнг визнали знахідку і заявив, що готовий надати технічну допомогу слідчим, але перенаправляє всі запити на індонезійські влади.
“Компанія "Боїнг" глибоко засмучені втратою політ ЯТ 610. Ми висловлюємо нашу стурбованість для тих, хто на борту і висловлюємо щире співчуття їхнім рідним і близьким", - йдеться в заяві.
""Боїнг" готовий надати технічну допомогу в розслідуванні події".
Незаймана Австралія заявила, що буде стежити за розвитком подій напередодні запланованого прибуття першого 737 Макс 8С в наступному році в листопаді.
"Ми будемо продовжувати стежити за результати розслідування інциденту з повітря Лев і мають які-небудь рекомендації вийти з цього розслідування, незаймана Австралія буде повністю відповідати реалізації цих рекомендацій", - йдеться в заяві.
.
Категория: Новости