EA показала геймплей Command & Conquer Remaster, порівнявши перевидання з оригіналом
Опубликованно 15.11.2019 01:50
EA написала, що перевидання Command & Conquer роблять в 2D, а не 3D, щоб зберегти дух оригіналу.
EA написала, що перевидання Command & Conquer роблять в 2D, а не 3D, щоб зберегти дух оригіналу.
Близько року тому Electronic Arts анонсувала перевидання Command & Conquer Remaster. Розробники вирішили відзначити цю дату першої демонстрацією ігрового процесу і розповіддю про особливості проекту. Що відомо
В блозі EA написала, що перевидання Command & Conquer роблять в 2D, а не 3D, щоб зберегти дух оригіналу. До того ж завдяки доступу до оригінального коду C&C: Tiberian Dawn і C&C: Red Alert розробники збережуть особливості ігрового процесу.
«Команда Lemon Sky заново реалізує, моделює і анімує кожен елемент геймплея з нуля — ви бачили такі приклади їх роботи, як будівельний майданчик і танк Тесла. На завершальній стадії, як видно з оглядів, ми експортуємо об'єкти в 2D, щоб кожен кадр відповідав оригінальному зображенню. Іноді, наприклад у випадку з гренадером, це означає більше 600 кадрів для одного об'єкта», — йдеться у блозі.
Щоб підкреслити перевагу 2D перспективи, розробники додадуть функцію перемикання між старою і нового графікою на ходу. EA навіть створила окрему сторінку, де гравці можуть порівняти графіком оновленої і класичної C&C в парі сцен. Гравці також зможуть віддаляти і наближати камеру, щоб розглянути деталі у високому дозволі з параметрами масштабування між DOS і C&C Gold Edition.
Для тих, хто хоче знати більше: Microsoft втрачає таланти: колишній бос Xbox став віце-президентом Blizzard Витік: Activision розробляє свою Destiny 2 і ще три нових Call of Duty Хеллоуїн в Rainbow Six Siege: Ubisoft додала «смертельні хованки» і страшний «Луна-парк»
Категория: Техника