Snap анонсувала окуляри Spectacles 3 з оновленим дизайном і HD-камерою


Опубликованно 21.11.2019 10:25

Snap анонсувала окуляри Spectacles 3 з оновленим дизайном і HD-камерою

Компанія Snap анонсувала Spectacles 3, змінену версію своїх сонцезахисних окулярів з доповненою реальністю

Компанія Snap анонсувала Spectacles 3, змінену версію своїх сонцезахисних окулярів з доповненою реальністю

Компанія Snap анонсувала Spectacles 3, змінену версію своїх сонцезахисних окулярів з доповненою реальністю. В чому особливість

Snap оснастила окуляри другий HD-камерою і розробила набір нових 3D-ефектів. Вони будуть ексклюзивними для Spectacles і в кінці цього року компанія планує дозволити стороннім розробникам створювати такі фільтри.

Як і попередні версії, окуляри дозволяють знімати фотографії та відео, натискаючи кнопку на верхній частині очок. Фото зберігаються в дозволі 1642 x 1642 пікселя, а відео — 1,216 x 1,216 пікселів. Під час запису індикатори навколо кожної камери загоряються. Після синхронізації з пристроєм Android або iOS зображення можна редагувати, відправляти в Snapchat або експортувати для спільного використання на інших платформах, наприклад YouTube.

Без підзарядки пристрій знімає 70 відео і понад 200 фотографій, а 4 ГБ пам'яті вміщує до 100 відео або 1200 фотографій. Як і раніше, окуляри можна заряджати, зберігаючи їх у спеціальному чохлі для зарядки. Повністю вони заряджаються за 75 хвилин.

Є і недоліки

На жаль, знімки, зроблені за допомогою окулярів, як і раніше не переносяться автоматично в акаунт Snapchat. Представники Snap кажуть, що все ще існують технічні перешкоди, що заважають автоматичної передачі. Тому доведеться завантажувати їх через Bluetooth або Wi-Fi. Виняток — користувачі iOS. Вони зможуть налаштувати автоматичний експорт знімків в Snapchat, використовуючи Wi-Fi і чохол. Ціна

Spectacles 3 надійдуть у продаж на Spectacles.com у листопаді за $380 в двох кольорах: «карбон» (чорний) і «мінерал» (бежевий). Для порівняння, торішня модель коштує $150. Керівники Snap заявляють, що ця версія призначена для невеликої групи креативних дизайнерів.

Висока ціна на окуляри, ймовірно, обмежить їх привабливість, особливо серед учнів старших класів та студентів коледжу, які в основному користуються Snapchat.

Джерело: Spectacles Для тих, хто хоче знати більше: Звіт THQ Nordic: Saints Row 5 в розробці, разом з Dead Island 2 і новою грою 4A Games Xiaomi випустила очищувач води Mi Water Purifier «Lentils» з 4-рівневої фільтрацією Facebook платив людям за розшифровку голосових чатів Messenger AR фільтри для Instagram тепер може створити будь-хто охочий Не E3, але теж круто: розклад конференцій на gamescom 2019



Категория: Техника